С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 2 юли 2010, 13:02, 5652 прочитания

Пич като за световно

New Moment отново ще работи за Vivacom

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Най-бързият конкурс за избор на рекламна агенция в историята на Vivacom приключи за един месец.

Победителят в него е New Moment New Ideas Company. През следващите две години те ще поемат цялата криейтив работа за телекомуникационната компания. Официалното им встъпване в длъжност бе на 1 юли.


Пичът (конкурс на рекламен език – бел. ред.) стартира в края на май. В него участваха още Publicis Marc (които работеха за Vivacom от 2009 г. насам), Euro RSCG, Graffiti BBDO и Huts JWT. До втория кръг бяха допуснати New Moment, Graffiti BBDO и Euro RSCG. Archer Ideas (бившата Leo Burnett Sofia) остава медиа агенция на компанията.

Търговският директор на Vivacom Александър Димитров каза, че са очаквали от участниците да отправят силно послание към клиентите им и да демонстрират стратегическо мислене за цялостната комуникация на марката Vivacom. "Агенцията, която избрахме, се доближи най-много до този модел", допълни той. Димитров каза още, че "няма промяна в ценностите и стратегията за развитие на компанията като цяло. Работата с новата агенция ще внесе промяна в комуникационния подход на Vivacom по отношение на представянето на своите продукти."

Александър Димитров е много внимателен в разкриването на бъдещите планове на телекома, но ориентир за посоката на развитие може да бъде коментарът му за състоянието на пазара, където все още "се усеща тенденцията потребителите да са по-внимателни към техните разходи за комуникационни услуги и се стараят да намерят начин да намалят това перо от семейния бюджет." Все пак той е оптимист и очаква положително раздвижване на пазара през лятото. "Тенденцията е клиентите внимателно да подбират офертите си и да желаят да се чувстват свободни при избора си на телеком оператор да дефинира параметрите на пазара и за в бъдеще", каза Димитров.



С този конкурс Vivacom се завърна при първата агенция, която обслужваше криейтива на бившата държавна компания в продължение на четири години до 2008 г. През 2004 г. New Moment спечелиха историческия първи конкурс, обявен от тогавашната БТК. През 2005 г. Leo Burnett (сегашната Archer Ideas) и "Крес" станаха обслужващи агенции на мобилния оператор vivatel. През 2006 г. отново New Moment спечелиха втория конкурс, който бе съпроводен от напуснали състезанието рекламни агенции и промени в маркетинговия екип на компанията. През 2008 г. дойде първата голяма промяна - Leo Burnett спечелиха криейтив обслужването и за двата бранда - БТК и vivatel. Тогава започна и подготовката за сливането на двете основни поделения на компанията, проведено през 2009 г. от Publicis Marc.

При обявяването на сегашния, пети конкурс от компанията казаха, че най-важните критерии за избор ще бъдат както стратегическите предложения по заданието, така и опита на агенцията в телекомуникационния бранш и готовността й да поеме толкова голям клиент. Очевидно решението на New Moment да съхрани доколкото може в трудните времена на рецесия своя екип им се отплати с привличането на Vivacom.

Има известна романтика в този пълен кръг, който направиха Vivacom и New Moment. В рамките на шегата ще бъде интересно дали едно от най-популярните лица в българската реклама - Любо/СуперЛюбо, ще се завърне. А сериозно по-любопитно е дали, ако се сбъднат слуховете за очаквана промяна на собственика на Vivacom, това ще се отрази драматично на визията и комуникацията на телекома.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Глътка надежда за БНР 1 Глътка надежда за БНР

Изненадващо медийният регулатор реши да даде шанс на Андон Балтаков, който има опит в доказани медийни компании като "Асошиейтед прес" и CNN.

24 яну 2020, 2359 прочитания

Реклама за слушане Реклама за слушане

Чрез подкаст рекламите компаниите могат да достигнат до нишова аудитория, фокусирана върху съдържанието.

24 яну 2020, 1334 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Тя или Той

Битката за поста генерален директор на БНТ започна

Още от Капитал
Ryanair става Buzz в София

Нискотарифната компания планира реорганизация и ребрандиране на част от поделенията си под марката Buzz. Сред тях е това в Полша, което ще поеме управлението на София

Реклама за слушане

Чрез подкаст рекламите компаниите могат да достигнат до нишова аудитория, фокусирана върху съдържанието.

Пътеводител на кандидат-програмиста

Какво е добре да се знае за академиите, които предлагат подобни обучения

Грета Тунберг и пророците на климатичния апокалипсис

Световният икономически форум в Давос отново показа пропастта между думи и дела в областта на борбата с глобалното затопляне

Берлинска ръченица

Електронният артист Стефан Голдман за новаторския си поглед към музиката и защо винаги ще имаме нужда от човека в технологията

Ален де Ботон, писател, философ, основател на The School of Life: Ние сме любов и мрак

Ботон за емоционалната интелигентност, стоицизма и деструктивното в човешкия вид пред "Капитал"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10