Новият брой:
Какво се случва в държавата

Джи Лий: Проблемите запалват креативността

"Нашите послания трябва да бъдат разбираеми за всеки един човек на планетата"
"Нашите послания трябва да бъдат разбираеми за всеки един човек на планетата"
"Нашите послания трябва да бъдат разбираеми за всеки един човек на планетата"    ©  Светослав Куцаров
"Нашите послания трябва да бъдат разбираеми за всеки един човек на планетата"    ©  Светослав Куцаров
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Профил:

Джи Лий е криейтив директор на Google Creative Labs, базиран в Ню Йорк. Бил е арт-директор в Saatchi & Saatchi и брандинг директор в Droga5, работил е с Nike, Coca-Cola и Heineken. Лий е роден в Сеул, но израства в Сао Паоло, Бразилия. Следва дизайн в колежа по дизайн Парсънс. Преподава в Нюйоркския колеж по визуални изкуства. Лий е създател на Bubble Project, автор е на две книги - "Talk Back: The Bubble Project" и "Univers Revolved: a 3-Dimensional Alphabet". Сайтът на Лий е pleaseenjoy.co. Лий бе гост на 8-ия международен фестивал за късометражно кино IN THE PALACE в Балчик.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар