Този който ще управлява БНТ трябва да е доказал, че има професионален и граждански рефлекс

Георги Лозанов    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Най-важното в конкурса за генерални директори на БНТ и БНР са публичните дебати. Така че обществото да може да се загледа и заинтересува от този конкурс. Дебатите и общественият поглед са важни, защото става дума за обществена медия. Трябва да е ясно, че през избора на генерален директор получаваш възможността да проблематизираш ситуацията. Да кажеш какво е станало до момента, какъв трябва да бъде генералният директор, търсиш някакви развития, защото медийното време върви много бързо и даваш възможност на хората да огледат средата.

Първото, по което ще се оценяват кандидатите за генерални директори, са идеите, защото те са много важни. И то са важни идеите в перспектива, защото сега средата се развива много бързо. Има критерии, свързани с технологичното развитие на БНТ. Има критерии, свързани с кризата. Предложения за антикризисни мерки, антикорупционни мерки. Има критерии, свързани с програмното развитие, което е страшно важно.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал