Сривът на рекламата се забавя

Инвестициите продължават да намаляват, но с малко

Световното първенство донесе на БНТ нетна печалба от поне 3.2 млн. лева
Световното първенство донесе на БНТ нетна печалба от поне 3.2 млн. лева
Световното първенство донесе на БНТ нетна печалба от поне 3.2 млн. лева    ©  Reuters
Световното първенство донесе на БНТ нетна печалба от поне 3.2 млн. лева    ©  Reuters
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

След големия срив през 2009 г. ситуацията на телевизионния рекламен пазар бавно започва да се нормализира.

През първите шест месеца на годината мониторингът на TNS/TV Plan отчита спад от 4.9% на вложените в тв реклама пари. Резултатът, сравнен със стопяването на 20% от пазара през 2009 г., си е направо добра новина.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар