Публичен дебат за новия медиен закон. Ден първи

Една от важните теми в дискусията беше концентрацията на медийна собственост

Медийните експерти от работната група, която подготвя новия медиен закон Хачо Бояджиев (вляво) и Георги Лозанов модерираха публичния дебат
Медийните експерти от работната група, която подготвя новия медиен закон Хачо Бояджиев (вляво) и Георги Лозанов модерираха публичния дебат
Медийните експерти от работната група, която подготвя новия медиен закон Хачо Бояджиев (вляво) и Георги Лозанов модерираха публичния дебат    ©  Надежда Чипева
Медийните експерти от работната група, която подготвя новия медиен закон Хачо Бояджиев (вляво) и Георги Лозанов модерираха публичния дебат    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Сега действащият медиен закон е като индианско одеало. Всички промени и кръпки през годините го лишиха от основна цел", с тези думи председателят на Съвета за електронни медии Георги Лозанов откри публичният дебат за нов медиен закон в Министерски съвет. Той ще се проведе днес и утре, като идеята е експертната група, която ще работи по новите текстове, да се запознае с мненията на всички заинтересовани страни и да ги вземе под внимание, когато започне да обсъжда промените.

Първият ден беше отделен за коментари около обхвата на закона, тоест дали да е само за електронните медии или да се концентрира върху регулацията на медийното съдържание, без значение каква е технологията на преноса.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове