На хартиени мускули

Пресрекламата продължава свободното си падане

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Сухите цифри могат да ти отворят очите. Или да ти постелят пътя право към ада.

С данните от мониторинга върху инвестициите в печатна реклама, извършван от TNS/TV Plan, е същото. От една страна, те показват мракобесната ситуация, в която се намират печатните медии в България - повсеместен, огромен спад. От друга, те не могат да пресъздадат истинската картина в пълната й страховитост. Според мониторинга през първите шест месеца на 2010 г. вложенията в пресреклама са спаднали с 13% спрямо същия период на 2009 г. Но реалното сриване е далеч по-голямо. Благодарение на особеността на мониторинговия процес и на свързаните компании, които поддържат нереални инвестиции в някои издания, положението изглежда по-добро, отколкото всъщност е.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар