Чрез конкуренция към прогрес

Борбата за потребители накара тв рекламодателите да увеличат бюджетите си

Телекомуникационните компании, като производителите и вносителите на храни ще са основните двигатели на рекламния пазар до края на годината
Телекомуникационните компании, като производителите и вносителите на храни ще са основните двигатели на рекламния пазар до края на годината
Телекомуникационните компании, като производителите и вносителите на храни ще са основните двигатели на рекламния пазар до края на годината    ©  Юлия Лазарова
Телекомуникационните компании, като производителите и вносителите на храни ще са основните двигатели на рекламния пазар до края на годината    ©  Юлия Лазарова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Казват, че в екстремните ситуации в живота си проличава кой е истински мъж

Нещо подобно се случва на българския рекламен пазар. Той е в екстремна ситуация вече втора година. И от началото на 2010 г. си пролича кой е научил най-добре уроците, които историята на минали кризи предоставя на всеки желаещ да оцелее.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    bzm6 avatar :-P
    bzm6
    • - 1
    • + 9

    4е каква конкуренция има между 3 основни мобилни оператора,или пък между разли4ните бензиностанций или между безбройните търговски вериги?
    ГЛУПОСТИ!
    Събрали са се,разбрали са се,а КЗК патки пасе

    Нередност?
  • 2
    leo_k avatar :-|
    Лео
    • - 5
    • + 7

    Какъв "рекламен пазар" в България бе? Кои от посочените в таблицата компании са български? И кои от агенциите? И кои от телевизиите? И кои ги гледа тези реклами? И каква възвръщаемост имат?

    Нередност?
  • 3
    bill_doors avatar :-|
    bill_doors
    • - 1
    • + 3

    До коментар [#2] от "Лео":

    Може да е малък, но го има. Само мобилните оператори наливат десетки милиона за реклама всяка година (а може би и повече).
    Това, че компаниите са мултинационални и не се включват в шовинистичната ти таблица, никой не го бърка.

    Мен друго ме дразни - всички тези милиони можеха да се инвестират в качество. А вместо това се трансформират в билбордове...

    Нередност?
  • 4
    indica avatar :-?
    indica

    в двете класации присъства М-во на земеделието?!

    Нередност?
  • 5
    nshopov avatar :-|
    Kobra
    • + 1

    ТВ Рекламите трябва да ги забранят със закон!
    Особено тези дето ти прекъсват филма!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал