Презареждане

Вместо М САТ варненската група "Химимпорт" ще развива икономически канал

През последните три-четири години медийният пазар в България беше застигнат от една световна тенденция - все по-голяма сегментация на телевизионния пазар или създаване на все повече нишови канали. Причината за задълбочаването на тази тенденция е нагласата на зрителите, които по-често използват дистанционното, за да превключват каналите и да гледат точно определени неща в удобно за тях време. Развитието на нишови канали в България за разлика от чужбина обаче е с променлив успех. До голяма степен това се обяснява с малкия размер на рекламния пазар.

Досега на добра популярност в България се радват канали като специализираните филмови, развлекателни и спортни телевизии, които са стигнали пика в развитието си (в сегмента вече са се наложили телевизии като Fox Life, Fox Crime, AXN, Diema, National Geographic, "Травъл тв" и др.). На играчите на пазара не им остава нищо друго, освен да развиват медии и в други сегменти.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал