Има лоша реклама

Кампанията на България като туристическа дестинация засега се проваля

Сайтът www.bulgariatravel.org не функционира. Телефоните за контакт отпращат към несъществуващата Държавна агенция по туризма.
Сайтът www.bulgariatravel.org не функционира. Телефоните за контакт отпращат към несъществуващата Държавна агенция по туризма.    ©  Ido Style
Сайтът www.bulgariatravel.org не функционира. Телефоните за контакт отпращат към несъществуващата Държавна агенция по туризма.
Сайтът www.bulgariatravel.org не функционира. Телефоните за контакт отпращат към несъществуващата Държавна агенция по туризма.    ©  Ido Style

Клиент: В македонския тв клип се точи мед с една лъжица. Искаме и в нашия клип за селски туризъм да има мед.

И коне, които да препускат.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа


43 коментара
  • 1
    mto avatar :-|
    mto

    Няма управленско ниво, на което да има поне някаква идея за обща посока и съвместно действие за развитието на България като туристическа дестинация. Това което правят Гърция и Турция е логично и вероятно много им помага да се движат в избраната от тях посока. В България няма избрана посока - всеки прави нещо сам за себе си, ако съседът му изпитва проблеми - това е мноооого добре!
    А, че няма пътища - ами при толкова магия, за какво са ни? Че държавата не може да наложи правилата и такситата ужилват още от летището туристите - това е също магия! Че в градовете ни улиците нямат табели на английски и туристите могат да се ориентират само на магия...

    Ето това www.bglandmarks.com/ сме успяли да направим заедно няколко човека без един лев държавна помощ - само с наши средства и съвместни усилия. Е, с 483 хиляди лева, сигурно можеше да се справим и много по-добре. Знаем си къде не са ни достигнали възможностите, и какво е трябвало още, но не сме могли да си го позволим...
    Но най-лошото е, че през годините, когато сме търсили Държавната Агенция по туризъм все сме намирали затворени врати пред себе си... Е, явно не за всички са били затворени!

  • 2
    dvalchinova avatar :-|
    Dilyana Valchinova

    Този случай до голяма степен прилича на българското представяне на панаира в Шанг Хай. Дадени пари само за да се отбие номера.
    Крайно време е да започнем да правим нещата както "трябва".
    Съжалявам само, че това никога няма да се случи.

  • 3
    cinik avatar :-|
    cinik

    Тъпата реклама и тъпата новогодишна програма са ни направо в кръвчицата.

  • 4
    kakawida avatar :-|
    kakawida

    Предварително искам да се извиня за "лошите" думи, но много ме дразни знака, който представя България пред света (твърди се, че е роза!), а не знам на какво друго да го оприлича. Това нещо е картинка от стената на гаров кенеф (на много малка гаричка, на която се качват предимно пияни цигани с артистични замажки). Цветовете, рисунъка, структурата на мазките... и избърсващия се пръст отдолу... ОТВРАТ!!! Докога това недоразумение ще се слага на рекламни материали? За разлика от глупавите ни чиновници, хората по света виждат и се късат да се надсмиват.

  • 5
    ventsy avatar :-|
    ventsy

    Пуснете в Бинг "Turkey travel commercial" и идете на "видео". Ще видите реклама която много ми прилича на Българската. Държавите са написани с един и същ шрифт, само където на Турция, цветето е червено, а нашето е жълто.
    Струва ми се че рекламната агенция се опитва да пробута шаблонна реклама ...

  • 6
    seokungfu avatar :-|
    SeoKungFu

    Абе това оранжевото говно още ли е лого на Родината ни ?
    Господи Помилуй!

  • 7
    kony avatar :-|
    kony

    Е, дайте и нещо позитивно и хубаво. Лично на мен слогана ми харесва, нищо че розата не става. Пък и в сравнение с останалите ни икономически и социални сектори, туризма ни наистина е направо цвете (само дето вони:)

  • 8
    mirohero avatar :-|
    mirohero

    :) Това ако не ми бяхте написали, че е роза, никога нямаше да се сетя :):):). Прилича си на говно, просто не мога да реша от какво.

  • 9
    moria avatar :-|
    moria

    Когато наемаш служител на висока позиция, изискваш от него да притежава опит и доказани качества. Не го ли направиш, рискуваш да не се справи със задълженията си и да завлече цялата фирма или отдела, за който носи отговорност.

    Горната статия се опитва да ме убеди, че основният проблем за, с извинение, лайното, което ще представя България по света е държавата. Няма как да се съглася. В България има 4 рекламни агенции, които са доказали качествата и капацитета си през годините. О'Gilvy, New Moment, DDB и Noble. Критериите ми са работа и справяне с големи клиенти, награди по български и международни фестивали, награди от фестивали за ефективност. Да кажем, че има още 3, които могат да запълнят голямата седмица. Това е. Има и преспективни рекламни агенции, които обаче тепърва трябва да се доказват и дано го направят, за да пораздвижат летаргичния ни рекламен бизнес. "Идо Стил" обаче не е сред тях. Не е дори и в топ 20, ако такъв въобще може да съществува. Не бях чувал за тях преди помията, която изкараха, надявам се да не чуя и в бъдеще. Разгледах сайта им и видях идеи с давност 5-6 години и без никакви качества.

    Когато избираш такъв подизпълнител да свърши работа, каквото е рекламата на България по света, шансът да се издъниш е много голям. Почти толкова голям, колкото да дадеш на първокурсник във ВИАЗ да проектира първия български небостъргач. Росен Кръстев от "Идо Стил" казва, че клиентът бил осакатил иначе чудесната им идея. Г-н Кръстев, когато идеята ти е безинтересна PowerPoint презентация има два проблема преди клиентът въобще да я види. 1 - въобще нямаш идея, 2 - въобще нямаш идея какво е да имаш идея. Разбира се може и да греша. С голямо удоволствие бих погледнал идеята на "Идо Стил" преди "осакатяването". Не я видях горе в статията. Вместо нея присъства класическото нашенско оправдание "някой друг ми е виновен". Видях, обаче, заданието от клиента, от което съм приятно изненадан. Да, можеше да е по-добре. Но кратко, стегнато и ясно задание, излязло от държавна агенция пак е чудо, което просто си задължен да използваш в своя полза. Ако има някаква грешка, която е направена от държавата, това е изборът на рекламна агенция. За втори пореден път при това след Максим Бехар. И одобрението на това недоразумение. Отново за втори пореден път. Не може да се учим от грешките си и това е.

    Да са му честити на г-н Кръстев тези 400 000 лв. Lexus са изкарали много хубав нов модел.

  • 10
    thetheacher avatar :-|
    The.Teacher

    Не искам да звуча като хейтър, но да се поставят България и Гърция в едно изречение и в туристически контекст е най-малкото нелепо. Както се казва: "Едно е да искаш, друго е да можеш, а трето и четвърто да го направиш." За искането - явно искаме, но нататък ...


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход