Искам такава реклама пък

Искам такава реклама пък

4677 прочитания

Държавна агенция по туризъм

ОП с И№4-4/1-2008-19 с предмет: Идеен проект на серия от рекламни клипове, представящи България като атрактивна целогодишна туристическа дестинация.

Указания за изпълнение

1. Всеки един от проектите на серията клипове задължително трябва да съдържа:

- сценарий, включващ и рекламни изречения;

- режисьорска книга;

- музикално оформление (варианти) - носител: компакт диск (CD)

- дикторски текст (ако се предвижда такъв/на български език към представените сценарии) - носител компакт диск (CD) и на хартиен носител;

- проект на надписи, знаци, субтитри

2. Всеки един от серията клипове задължително трябва да бъде съобразен със следните изисквания:

- Да представя България като атрактивна туристическа дестинация, където мечтите се сбъдват;

- Да отговаря адекватно на клиповете на доказали се туристически дестинации - Турция, Гърция, Испания и т.н.

- Съдържанието да бъде подчинено на цялостна концепция, като носи идеята за история, легенда, приказка;

- Да е завладяващ, динамичен, да предизвиква силни положителни емоции у зрителите и желание "веднага" да посетят България;

- Да следва сюжетната линия "открийте-посетете-почувствайте-изживейте"

- Да бъде ориентиран към сетивата, чувствата и емоциите на аудиторията;

- Да бъде модерен и завладяващ

Технически данни за проекта

Продължителност на всеки един от клиповете: 30 секунди

Езикови версии: български, английски, немски, френски и руски език.

1. Имиджов клип "България"

Целеви групи: младежи и семейства с деца (25-45год.) Препоръчителни теми:
- лято и зима, атракции и развлечения; - природни забележителности, феномени, пейзажи; - културно-исторически забележителности - известни в световен мащаб, градове-музеи, манастири;
- български фолклор, занаяти, национална кухня и вина; - характерни лица; - балнео-,спа и уелнес;

- възможности за целогодишна почивка.

2. Продуктов клип "Културен туризъм"

Целеви групи: посетители в активна възраст (30-45 год.) и група "50+" Препоръчителни теми:
- паметници на българската култура - известни в световен мащаб; - архитектурни паметници от епохата на Възраждането, градове-музеи, манастири; - съхранени български традиции и обичаи, национална кухня, вина, биопродукти;
- фестивали, модерно изкуство; - характерни лица;

- възможности за целогодишен отдих.

3. Продуктов клип "Еко- и селски туризъм"

Целеви групи: младежи и семейства (25-45 год.) Препоръчителни теми: - природно богатство на България, вкл. биоразнообразие и минерални извори;
- впечатляващи пейзажи от България; - селски къщи; - възрожденска архитектура;
- съхранени български традиции и обичаи, национална кухня и вина; - характерни лица;

- спортове и занимания, практикувани в планините през лятото.

4. Продуктов клип "Балнео- и спа туризъм"

Целеви групи: жени (30+) и група "50+" Препоръчителни теми: - природно богатство на България, минерални извори;
- балнео и спа процедури; - чиста природа, благоприятен климат; - здравословни храни и напитки;

- релаксираща обстановка;

- характерни лица.

Държавна агенция по туризъм

ОП с И№4-4/1-2008-19 с предмет: Идеен проект на серия от рекламни клипове, представящи България като атрактивна целогодишна туристическа дестинация.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа


3 коментара
  • 3
    mkl avatar :-|
    м

    Брифа няма значение... информацията в този бриф е същата като количество и качество във всеки един бриф. От един бриф те вълнува най-много срока и грубо какво рекламираш. След това си правиш вътрешен бриф с посоки за работа и по-подробна професионална информация. В случая рекламираш България и за целта на добрата идея можеш изобщо да не четеш брифа и да мислиш напълно свободно. С две думи - брифът не е оправдание.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал