Вече са ясни номинациите на рекламния фестивал в Албена
Доминират социални кампании, направени про боно от рекламните агенции
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
"По-малко заявки, по-малко номинирани. Логично е. Агенциите са спестили пари и не са пуснали безсмислени заявки, но има и малък избор откъм добри неща." Думите принадлежат на творческия директор на студиото за стратегически дизайн "Ентусиазъм" и член на журито на рекламния фестивал в Албена Велина Мавродинова и обясняват какво (не) се случи през първите три дни на ФАРА 2010 – конкурсът за креативни постижения на българската реклама, организиран ежегодно от Асоциацията на рекламните агенции, който тече от 8 до 11 септември.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове