Вече са ясни номинациите на рекламния фестивал в Албена

Доминират социални кампании, направени про боно от рекламните агенции

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"По-малко заявки, по-малко номинирани. Логично е. Агенциите са спестили пари и не са пуснали безсмислени заявки, но има и малък избор откъм добри неща." Думите принадлежат на творческия директор на студиото за стратегически дизайн "Ентусиазъм" и член на журито на рекламния фестивал в Албена Велина Мавродинова и обясняват какво (не) се случи през първите три дни на ФАРА 2010 – конкурсът за креативни постижения на българската реклама, организиран ежегодно от Асоциацията на рекламните агенции, който тече от 8 до 11 септември.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове