Net Generation

Новата вълна рекламисти знае как да ви намери и в интернет

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

За тях интернет е начин на живот и мислене. Технологиите гъделичкат креативността им и те успяват да балансират на гребена на вълната им. Учат се в движение от форумите и YouTube. Обичайните им изразни средства са Twitter и Facebook, а едно от най-ценните им качества е, че успяват да уловят и комбинират разнообразието от идеи, които хвърчат в дигиталното пространство.

Запознайте се с новото поколение рекламисти, което сега прохожда в агенциите, но с амбицията да играе главна роля в предефинирането на рекламата, каквато я познаваме.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
8 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    producer avatar :-|
    producer
    • + 3

    Има грeшка в линка в първия параграф на статията (води към самата статия)

    Нередност?
  • 2
    dehumanizer avatar :-|
    Dehumanizer
    • - 6
    • + 20

    Oh, yeah, аз пък знам как да си сложа качествена банерорезачка, така че да не виждам реклами вече от доста време. Компютърът ми си е мой и съм решил, че рекламистите нямат работа в него.

    Нередност?
  • 3
    jj avatar :-|
    J.J.
    • - 1
    • + 27

    Проблемът е, че има някои особено нахални реклами, рекламистите ги наричат алтернативни, като онази на Мтел, която ти покрива целия екран и не можеш да я спреш. Според мен, това има по-скоро негативен резултат, но какво да се прави...

    Нередност?
  • 4
    oceola avatar :-|
    Deyan Todorov
    • + 17

    "Всъщност е наша работа да им покажем, че техните потребители вече са на други места и ние знаем как да стигнем до тях. И че има смисъл да го правим." ... Хайде ограмотете ги, но на този етап малко успяват, но не защото клиента е тъп!

    Нередност?
  • 5
    voxy avatar :-|
    voxy
    • + 9

    "децата на интернета" какви изразни средства само :)))

    Нередност?
  • 6
    smart_za_batkov avatar :-|
    Батков-вън
    • + 11

    банер рекламата е също толкова умираща, колкото и телевизионната. бъдещето е в интернет, но по съвсем различни канали, които разбира се няма да издавам тук, защото големите агенции цитирани по-горе всъщност никога не измислят нищо ново, а чакат някой дребен ентусиаст да го разработи и да го лапнат на готово. в повечето случаи това са хора като въпросния туитър дюд, които не им се занимава да пробват сами да организират бизнеса си и се съгласяват да отидат в голямата агенция, където ще получат много по-малко пари за идеите си

    Нередност?
  • 7
    verian avatar :-|
    verian
    • + 3

    Понякога рекламата (телевизионната) не е само за да рекламира нещо, но служи и за други цели, особено в Б-я :) Иначе агенциите ги мързи та се не трае... мързи ги да излязат от затворената си общност и да престанат да пропускат покрай себе си добрите кадри, които и без това са много кът.
    Чаровен е приповдигнатия тон от откритието на това ново поколение ама хем да са борци за промяна в агенцията и клиента, хем да ги описват като ветропоказатели... може би водят борба да налучкат :)

    Нередност?
  • 8
    estrella avatar :-|
    estrella
    • + 4

    То това интернет рекламата ще да е голяма новост, явно рекламните агенции едва сега разбират за нея. И само да вметна за хората, които си спират банерите, плюят рекламните блокове по време на любимите си предавания и сменят радиото като започнат рекламите - ако няма реклами, няма любимите ви сайтове, телевизии и радиа. И не ми казвайте, че четете само блогове, защото няма да ви повярвам :))

    Нередност?
Нов коментар