Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
За тях интернет е начин на живот и мислене. Технологиите гъделичкат креативността им и те успяват да балансират на гребена на вълната им. Учат се в движение от форумите и YouTube. Обичайните им изразни средства са Twitter и Facebook, а едно от най-ценните им качества е, че успяват да уловят и комбинират разнообразието от идеи, които хвърчат в дигиталното пространство.
Запознайте се с новото поколение рекламисти, което сега прохожда в агенциите, но с амбицията да играе главна роля в предефинирането на рекламата, каквато я познаваме.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
8 коментара
Има грeшка в линка в първия параграф на статията (води към самата статия)
Oh, yeah, аз пък знам как да си сложа качествена банерорезачка, така че да не виждам реклами вече от доста време. Компютърът ми си е мой и съм решил, че рекламистите нямат работа в него.
Проблемът е, че има някои особено нахални реклами, рекламистите ги наричат алтернативни, като онази на Мтел, която ти покрива целия екран и не можеш да я спреш. Според мен, това има по-скоро негативен резултат, но какво да се прави...
"Всъщност е наша работа да им покажем, че техните потребители вече са на други места и ние знаем как да стигнем до тях. И че има смисъл да го правим." ... Хайде ограмотете ги, но на този етап малко успяват, но не защото клиента е тъп!
"децата на интернета" какви изразни средства само :)))
банер рекламата е също толкова умираща, колкото и телевизионната. бъдещето е в интернет, но по съвсем различни канали, които разбира се няма да издавам тук, защото големите агенции цитирани по-горе всъщност никога не измислят нищо ново, а чакат някой дребен ентусиаст да го разработи и да го лапнат на готово. в повечето случаи това са хора като въпросния туитър дюд, които не им се занимава да пробват сами да организират бизнеса си и се съгласяват да отидат в голямата агенция, където ще получат много по-малко пари за идеите си
Понякога рекламата (телевизионната) не е само за да рекламира нещо, но служи и за други цели, особено в Б-я :) Иначе агенциите ги мързи та се не трае... мързи ги да излязат от затворената си общност и да престанат да пропускат покрай себе си добрите кадри, които и без това са много кът.
Чаровен е приповдигнатия тон от откритието на това ново поколение ама хем да са борци за промяна в агенцията и клиента, хем да ги описват като ветропоказатели... може би водят борба да налучкат :)
То това интернет рекламата ще да е голяма новост, явно рекламните агенции едва сега разбират за нея. И само да вметна за хората, които си спират банерите, плюят рекламните блокове по време на любимите си предавания и сменят радиото като започнат рекламите - ако няма реклами, няма любимите ви сайтове, телевизии и радиа. И не ми казвайте, че четете само блогове, защото няма да ви повярвам :))
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.