Новият брой:
Първият опит за ротационен кабинет в България

Още една година хаос

И 2010 г. ще си отиде, без да доведе до ред във външната реклама в София

Опитите да се въведе ред на пазара на външна реклама в София датират от 2006г.
Опитите да се въведе ред на пазара на външна реклама в София датират от 2006г.
Опитите да се въведе ред на пазара на външна реклама в София датират от 2006г.    ©  Цветелина Ангелова
Опитите да се въведе ред на пазара на външна реклама в София датират от 2006г.    ©  Цветелина Ангелова
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"София няма нужда от реклама, рекламата има нужда от София." Тази фраза принадлежи на главния архитект на града Петър Диков и в нея е заключена драматичната история на външната реклама.

Сагата е следната: в продължение на години общината и бизнесът полагат усилия да регламентират дейността, да подредят пазара и в крайна сметка София да придобие по-приятен изглед, но някак си все не успяват да се разберат и по всичко личи, че и 2010 г. ще се изтъркули, без да е донесла така желания (и от двете страни) ред.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    stoiank avatar :-P
    stoiank
    • + 2

    Спокойно, идват избори ще се наемат всички билбордове. И даже фактури за разход няма да искат.

    Нередност?
Нов коментар