Още една година хаос
И 2010 г. ще си отиде, без да доведе до ред във външната реклама в София


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
"София няма нужда от реклама, рекламата има нужда от София." Тази фраза принадлежи на главния архитект на града Петър Диков и в нея е заключена драматичната история на външната реклама.
Сагата е следната: в продължение на години общината и бизнесът полагат усилия да регламентират дейността, да подредят пазара и в крайна сметка София да придобие по-приятен изглед, но някак си все не успяват да се разберат и по всичко личи, че и 2010 г. ще се изтъркули, без да е донесла така желания (и от двете страни) ред.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Спокойно, идват избори ще се наемат всички билбордове. И даже фактури за разход няма да искат.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.