"Презерватирай се" не отговаря на правилата за етична реклама

Председателят на Етичната комисия към съвета за саморегулация Гриша Камбуров обясни, че все още нямат становище от Министерство на здравеопазването.
Председателят на Етичната комисия към съвета за саморегулация Гриша Камбуров обясни, че все още нямат становище от Министерство на здравеопазването.
Председателят на Етичната комисия към съвета за саморегулация Гриша Камбуров обясни, че все още нямат становище от Министерство на здравеопазването.    ©  Антон Попов
Председателят на Етичната комисия към съвета за саморегулация Гриша Камбуров обясни, че все още нямат становище от Министерство на здравеопазването.    ©  Антон Попов
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Националният съвет за саморегулация (НСС), който обединява рекламодателите, рекламните агенции и радио и тв операторите в България, излезе с решение, че рекламата "Презерватирай се" от антиспин кампанията на Министерство на здравеопазването не отговаря на етичните правила в бранша. Етичната комисия към сдружението се е сезирала след подадена жалба и препоръчва на Министерството да преработи тв клипа, така че да е съобразен със стандартите за отговорна комуникация.  

Ако това не се случи в рамките на пет работни дни или пък институцията не прекрати излъчването на рекламата, НСС ще се възползва от правомощията си, определени от Закона за радиото и телевизията и ще изиска от тв и радио операторите да спрат разпространението на рекламата. Това обясни председателят на Етичната комисия към НСС Гриша Камбуров.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове