

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Националният съвет за саморегулация (НСС), който обединява рекламодателите, рекламните агенции и радио и тв операторите в България, излезе с решение, че рекламата "Презерватирай се" от антиспин кампанията на Министерство на здравеопазването не отговаря на етичните правила в бранша. Етичната комисия към сдружението се е сезирала след подадена жалба и препоръчва на Министерството да преработи тв клипа, така че да е съобразен със стандартите за отговорна комуникация.
Ако това не се случи в рамките на пет работни дни или пък институцията не прекрати излъчването на рекламата, НСС ще се възползва от правомощията си, определени от Закона за радиото и телевизията и ще изиска от тв и радио операторите да спрат разпространението на рекламата. Това обясни председателят на Етичната комисия към НСС Гриша Камбуров.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
10 коментара
Рекламката против ХИВ е хубава, ползва жаргон и уличен език, за да стигне до определена публика, който изобщо не я вълнуват власт и държава, медии и общество, тове е начинът, за да им го обясниш на разбираем език.
Рекламата на Ментел е закачлива, макар да недолюбвам компанията, рекламата е сладка.
Според мен ако Мтел бяха резнали рекламата до момента, в който дядо коледа и колежката му играят карти щеше да е много по-добре. Иначе гледаме някъв дърт ухилен, дядка как си сваля тирантите...
а кой е тоз голобрад прасун шеф на поредната комисия за нещо си???
И кое е хубавото на рекламата против ХИВ? Става ли ясно колко страшно е това? Защото на мен ми прилича на реклама на препарат за тоалетни от типа "милиони микроби ще умрат".
До коментар [#4] от "инфантилна":
ми да ти поясня тогава - през парадния, задния и свирката !!!.
а Доместос помага само за нужника ;-)
НСС не се ли занимаваха с реклама, не-лоялност .... ммда имаха си и устав иииии още нещо :-).
Много любезно някъде из текста се споменава "... , че нарушава добрите нрави и общественото доверие в рекламата." Което провокира цял един съвет воглаве с Гриша Камбуров да предяви иск за спиране на клипа.
Колко ли вагона книжки са необходими за всеки един от членовете на въросния съвет докато осъзнаят срещу какво се изправят. "ИнтеЛУект" се пееше в една песничка. ХИВ Дами и Господа се предава по кръвен път и половото сношение е най сигурният начин да го пипнеш. За полово сношение се говори по този начин и с тези думички.
п.п. ХИВ и М-тел в една статия.
п.п. Искам огнепръскачка
относно първата реклама, никакво виждане за креативност и каквото и да било няма в тази реклама, още повече това човече е изкопирано здраво от гадинките на доместос ...
втората реклама, лично аз възприемам като нестандартен и интересен рекламен подход на оператора, в която няма нищо лошо. Но не мисля, че проблема е в рекламата на мтел, още повече ако се върнем назад, то сме ставали свидетери на къде къде по-дръзки и възмутителни гледища.
ХИВ рекламата - пошлост и простотия, защо ли децата ни говорят на такъв език
мтел не за първи път и не единствени пускат нечетивни текстове - аман
До коментар [#3] от "reges":
е как кой бе!
това е човека на нашия човек ! - образовано, начетено момче, я какъв е убавец.
Хора, това е единствения начин да се достигне до младата аудитория, която е таргета на ХИВ рекламата. Тоя Гриша Камбуров ако излезе да обяснява за ХИВ дали ще го чуе някой? И какъв е тоя съвет за саморегулация, който спира клипове? Живеем в 2010, а не в 1989-та!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.