#интернет етикет

Репутацията е още по-крехко понятие онлайн, където всеки е лидер на мнение

   ©  Shutterstock/Капитал
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Максим Бехар е управител на PR агенция M3 Communications Group, Inc.и председател на Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА). Автор е и на книга "111 правила във Facebook". Казва, че за него социалните мрежи са бизнес и начин на живот. Но че като всички все още се учи как да общува в тази нова среда. Неотдавна името  на Максим Бехар попадна в буря от гневни забележки на потребители на микроблогинг платформата Twitter заради остра и груба негова реакция срещу коментар, насочен към него.

Хаштагът (символът, обединяващ общи смислови теми в Twitter) с името на Бехар беше сред най-често употребяваните в разговорите в Twitter поне седмица. След това... дойде Иво Сиромахов. Сценаристът на "Шоуто на Слави" също беше подложен на "социална вълна" от провокативни реплики, след като блогър демонстрира как той присвоява статуси на хора от микроблогинг платформата и ги пуска от свое име във Facebook.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ewichka avatar :-|
    ewichka
    • + 3

    Максим Бехар вярва, че "бъдещето принадлежи на "откровените, персонализирани, етичните и аргументирани дискусии". Добро пожелание, но едва ли, както казва автора на тази статия. Не защото не се стараем да постигнем именно това (говоря от позицията си на ПР специалист), а защото този подход изключва агресия, каквато много потребители в социалните мрежи искат да освободят. И защото все още има ПР специалисти, които предпочитат да използват т.нар Черен ПР, пропагандни и манипулативни практики, за да "обработват" аудиториите си. И защото ПР в България често се свързва с неетични практики и лъжи. Защото ПР специалистите често не успяват сами да защитят репутацията си, когато има разминаване между думи и действия.

    Вярвам в "откровените, персонализирани, етичните и аргументирани дискусии", но не вярвам на всички хора, които твърдят, че също споделят този подход. Защото истината може и да се ражда в спора, но истината невинаги е желана.

    Нередност?
  • 2
    diko avatar :-|
    Дико
    • + 1

    До коментар [#1] от "ewichka":

    Добре казано.

    Нередност?
Нов коментар