

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Телекомуникационната компания Mtel прекрати партньорството си с рекламна агенция DDB Sofia след изтичането на договора им за рекламно обслужване. Операторът е взел решение да не обявява нов рекламен конкурс, а да прехвърли грижата за всички свои марки изцяло към другата си креативна агенция – Demner Merlicek & Bergmann.
"Поради оптимизиране на рекламните разходи М-Тел не може да си позволи през 2011 година да има две обслужващи креативни агенции. Затова обслужването на всички марки на компанията се поема от DMB", беше лаконичният коментар на компанията.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
12 коментара
и криейтивите ако се върнат сега...
http://ddb-next.com/post/2684134592/ddb-thanks-mte l
M-tel прехвърлят рекламното си обслужване изцяло към ... и сметката за това - към клиентите си. Честито!
Дреме ми кой го обслужва рекмламно, като от половин година услугите им са под нулата.
Ще имат нова рекламка с червено "М" и с нещо, което е моя глас. Е, и?
Защото е много трудно да хвърлиш 100 човека и 1-2 милиона да си оправиш бъгавия софтуер, ама иначе 30 милиона ги пръскаш за билбордове и безумни спонсорства...
Рекламата е важно нещо. Ако е добре направена, може да те усмихне за дълго време. Ако е истина, може да ти помогне в живота. Ако е навреме, може даже да те направи по-богат...
За съжаление в М-Тел рекламната дирекция е сбирщина от ужас и кретения, като "креативния" отдел е направо потресаващ в неадекватността си. Ползват чужди агенции, а не си оправят собственото дворче. ?! А колкото до претенциозните ДДБ - с какво има да се изфукате, камераден? Фестивалът в Албена отдавна е с отрицателен авторитет. :)
явно пр-статийките на ddb в капитал и дневник не вършат работа, хохохо, дядо коледа ги наказа за песничките, сега ще я карат на кроасани
И аз като voxy не мога да скрия злорадото си задоволство от съдбата на DDB. Много ми станаха антипатични с последното си претенциозно появяване в Капитал.
Капитал, изобщо не трябва да пишете за Мтел по какъвто и да е повод... само им правите незаслужена реклама!!!
До коментар [#6] от "voxy":
Ако имаше как 10 плюсчета да ти цъкна, щях, повярвай :)
Абе, какви са тия хейт коментари. Я се сетете за кампанията с песента, за скайп мен, за фейсбук и морето и още сума ти клипове и кампании, които бяха готини. Къде са ви нещата на вас? Кой друг оператор прави такива кампании? Кой му пука за Албена ? Да надути са от ДДБ, но това което излиза от там е хубаво. Точка. :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.