M-tel прехвърлят рекламното си обслужване изцяло към Demner, Merlicek & Bergmann
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

M-tel прехвърлят рекламното си обслужване изцяло към Demner, Merlicek & Bergmann

Освен имиджовите реклами на M-tel Demner Merlicek & Bergmann ще поемат отново и обслужването на Loop и Prima

M-tel прехвърлят рекламното си обслужване изцяло към Demner, Merlicek & Bergmann

Зорница Стоилова
11887 прочитания

Освен имиджовите реклами на M-tel Demner Merlicek & Bergmann ще поемат отново и обслужването на Loop и Prima

© Надежда Чипева


Телекомуникационната компания Mtel прекрати партньорството си с рекламна агенция DDB Sofia след изтичането на договора им за рекламно обслужване. Операторът е взел решение да не обявява нов рекламен конкурс, а да прехвърли грижата за всички свои марки изцяло към другата си креативна агенция – Demner Merlicek & Bergmann.

"Поради оптимизиране на рекламните разходи М-Тел не може да си позволи през 2011 година да има две обслужващи креативни агенции. Затова обслужването на всички марки на компанията се поема от DMB", беше лаконичният коментар на компанията.

Mtel е един от най-големите рекламодатели на българския пазар. Според данните на агенцията за маркетингови изследвания TNS/TV Plan телеком операторът е инвестирал 32.149 млн.лева в телевизия, преса, радио и външна реклама (изчисленията са на базата на официалните тарифи на медиите, без да се отчитат отстъпките и комисионите за агенциите – бел.ред.) през изминалата 2010 година.

Досега творческата част от рекламното им обслужване беше разделено между две агенции - австрийската Demner, Merlicek & Bergmann (DM&B) и DDB Sofia, като последната обслужваше марките Loop и Prima, а DM&B се грижеха за всичко останало - имиджови кампании, абонаментни планове, телефонни оферти и т.н. Двете рекламни компании бяха избрани след конкурс, който се проведе в края на 2008г.

Сътрудничеството между DDB Sofia и "M-tel" спечели отличието "Рекламодател на годината" за телеком оператора на миналогодишния рекламен фестивал в Албена. А кампанията за младежката услуга Loop "Ники Surf the Nation" спечели на DDB Sofia 3 първи награди и 2 трети места на фестивала.

Партньорството между DM&B и "M-tel" обаче е едно от най-дълго продължилите сътрудничества на рекламния пазар в България. Агенцията обслужва марките на компанията от 2002г., като само след договора от 2005 г. за известно време BARS Advertising работеха като подизпълнител на DM&B.

Телекомуникационната компания Mtel прекрати партньорството си с рекламна агенция DDB Sofia след изтичането на договора им за рекламно обслужване. Операторът е взел решение да не обявява нов рекламен конкурс, а да прехвърли грижата за всички свои марки изцяло към другата си креативна агенция – Demner Merlicek & Bergmann.

"Поради оптимизиране на рекламните разходи М-Тел не може да си позволи през 2011 година да има две обслужващи креативни агенции. Затова обслужването на всички марки на компанията се поема от DMB", беше лаконичният коментар на компанията.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

12 коментара
  • 1
    cmotan avatar :-|
    cmotan

    и криейтивите ако се върнат сега...

  • 2
    vegano avatar :-|
  • 3
    leo_k avatar :-|
    Лео

    M-tel прехвърлят рекламното си обслужване изцяло към ... и сметката за това - към клиентите си. Честито!

  • 4
    bill_doors avatar :-(
    bill_doors

    Дреме ми кой го обслужва рекмламно, като от половин година услугите им са под нулата.
    Ще имат нова рекламка с червено "М" и с нещо, което е моя глас. Е, и?
    Защото е много трудно да хвърлиш 100 човека и 1-2 милиона да си оправиш бъгавия софтуер, ама иначе 30 милиона ги пръскаш за билбордове и безумни спонсорства...

  • 5
    kakawida avatar :-|
    kakawida

    Рекламата е важно нещо. Ако е добре направена, може да те усмихне за дълго време. Ако е истина, може да ти помогне в живота. Ако е навреме, може даже да те направи по-богат...
    За съжаление в М-Тел рекламната дирекция е сбирщина от ужас и кретения, като "креативния" отдел е направо потресаващ в неадекватността си. Ползват чужди агенции, а не си оправят собственото дворче. ?! А колкото до претенциозните ДДБ - с какво има да се изфукате, камераден? Фестивалът в Албена отдавна е с отрицателен авторитет. :)

  • 6
    voxy avatar :-|
    voxy

    явно пр-статийките на ddb в капитал и дневник не вършат работа, хохохо, дядо коледа ги наказа за песничките, сега ще я карат на кроасани

  • 7
    meanmoonshiner avatar :-|
    meanmoonshiner

    И аз като voxy не мога да скрия злорадото си задоволство от съдбата на DDB. Много ми станаха антипатични с последното си претенциозно появяване в Капитал.

  • Kamen Kozarev

    Капитал, изобщо не трябва да пишете за Мтел по какъвто и да е повод... само им правите незаслужена реклама!!!

  • 9
    kkozarev avatar :-P
    Kamen Kozarev

    До коментар [#6] от "voxy":

    Ако имаше как 10 плюсчета да ти цъкна, щях, повярвай :)

  • 10
    rafi_ avatar :-P
    Случаен минувач

    Абе, какви са тия хейт коментари. Я се сетете за кампанията с песента, за скайп мен, за фейсбук и морето и още сума ти клипове и кампании, които бяха готини. Къде са ви нещата на вас? Кой друг оператор прави такива кампании? Кой му пука за Албена ? Да надути са от ДДБ, но това което излиза от там е хубаво. Точка. :)


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.