Ефирен оптимизъм
Радиопазарът търси едновременно новата си идентичност в медийния микс и изход от рекламната криза
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Радио, вестници и списания бяха медиите, най-силно засегнати от рецесията през 2010 г., и отбелязаха най-сериозен спад в приходите от реклама в сравнение с телевизията и интернет.
Според някои от радиомениджърите рекламните им приходи са спаднали с 20%, но според медия директорите на рекламните агенции и според данните на TNS/TV Plan за десетте радиостанции, на които правят рекламен мониторинг (те са и в топ 10 на най-слушаните), става дума за 40%. "Прогнозните ни резултати за 2010, тъй като годината все още не е приключила, а информация все още се събира и обработва, показва, че годината беше доста трудна от финансова гледна точка. Предварителните ни данни са, че спадът е повече от 20%", коментира пред "Капитал" програмният директор на "Дарик радио" Константин Вълков (виж таблицата). Директорът "Маркетинг и реклама" в БНР Радомира Михова подчерта, както и голяма част от колегите и в другите медии, че "изминалата година бе изключително тежка не само за радиопазара. Проблеми създаде рязкото оттегляне на големите рекламодатели. Настъпиха промени и в структурата на рекламните приходи".
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.