Свободно падане

Приходите на печатните издания продължават да намаляват и през 2010 година

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Още една година свободно падане. Участниците на пазара на печатна реклама със сигурност са имали повод да затръшнат по-бързо вратата зад изминалата 2010 г.

Основание за това им дават данните на агенция TNS/TV Plan, която измерва рекламните инвестиции в печатните издания. В различните сегменти на пазара – вестници и списания, спадовете варират между 2% и 20%. Най-голям е сривът при седмичните вестници, които според данните на TNS/TV Plan са изгубили около 21% от приходите си от реклама. Следва ги секторът на месечните списания. Преди кризата той беше основният източник на рекламни инвестиции за целия пазар. Сега обаче спада с около 17%. Най-незначителни загуби според мониторинга търпят всекидневниците, които са надолу с около 2%.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    panteleev avatar :-|
    Явор Пантелеев
    • + 5

    Четенето на вестници е намаляло.
    На ежедневници особено.
    С това цялата статия се изчерпва.
    С уговорка - Уикенд не е вестник.

    Нередност?
  • 2
    stg avatar :-?
    stg
    • + 4

    времето на класическата хартиена медия отмина, който се приспособи ще оцелее някак си, който не не, това се отнася в много голяма степен и за книгите но там процеса е малко по назад

    Нередност?
  • 3
    justinetoms avatar :-|
    Жюстин Томс
    • + 1

    Сянката на интернет

    Нередност?
  • 4
    gost22 avatar :-|
    gost22

    Рекламата търси платежоспособната група потребители и тези с бъдещо развитие, а те вече ползват предимно интернет. Другата основна разлика е в моменталната обратна връзка, която е невъзможна за печатните издания...... резултата е ясен.

    Нередност?
Нов коментар