Бавно, но нагоре
Инвестициите в онлайн реклама растат, банерите остават основният източник на приходи
©
Инна Павлова
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Рекламни сървъри за всички
Под 10% са проведените кампании през рекламни сървъри за миналата година, стана ясно на IAB Forum. Всички участници на конференцията бяха единодушни, че те ще станат много по-популярни тази година. Бизнес моделът на рекламните сървъри е агенциите или рекламодателите да плащат за услугите на рекламния сървър, тъй като те имат най-сериозен интерес от него. До този момент лидер на пазара е AdOcean, собственост на полската агенция за проучвания Gemius, следван от AdMetrics (EasyOnline), DoubleClick на Google, iBlaster на Mediamind, и софтуера с отворен код OpenX. Възможно е до края на 2011 г. на българския пазар да влязат още компании, поддържащи рекламни сървъри. Софтуерът показва колко души са видели банера, колко време им е отнело, докато решат да го кликнат, от кой град са потребителите и т.н.
Автор
:
Капитал
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове