Бавно, но нагоре

Инвестициите в онлайн реклама растат, банерите остават основният източник на приходи

   ©  Инна Павлова
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Рекламни сървъри за всички

Под 10% са проведените кампании през рекламни сървъри за миналата година, стана ясно на IAB Forum. Всички участници на конференцията бяха единодушни, че те ще станат много по-популярни тази година. Бизнес моделът на рекламните сървъри е агенциите или рекламодателите да плащат за услугите на рекламния сървър, тъй като те имат най-сериозен интерес от него. До този момент лидер на пазара е AdOcean, собственост на полската агенция за проучвания Gemius, следван от AdMetrics (EasyOnline), DoubleClick на Google, iBlaster на Mediamind, и софтуера с отворен код OpenX. Възможно е до края на 2011 г. на българския пазар да влязат още компании, поддържащи рекламни сървъри. Софтуерът показва колко души са видели банера, колко време им е отнело, докато решат да го кликнат, от кой град са потребителите и т.н.

Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tochica.com avatar :-|
    tochica.com

    това за големите сайтове, а за мъничките?

    Нередност?
Нов коментар