Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Знаете ли кой ухажва жените най-много? Не, не са мъжете. Не са и козметичните компании
Медиите, и по-специално списанията и телевизиите, флиртуват най-много с дамите.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
14 коментара
Хха, точно тези четиримата "красавци" искам да гледам да ми обясняват как да готвя. Нито са хубави за гледане, нито могат да готвят. Още от сега мога да им предскажа пълен крах на телевизийката. Нищо направено с основна цел да печели пари не е просъществувало дълго. Липсва основното, което интригува една жена и то е невидомо за очите.
До коментар [#1] от "Starsky":
Може пък и да се съблекат голи да готвят тогава сигурно ще заинтригуват!!! ;)
Каналът TLC е доста интересен, но проблемът е, че все още се излъчва от много малко кабелни оператори в България.
Интересна бе новината за почти изцяло женски сектор на скорошния мач "Левски - ЦСКА". А се оказа, че е PR кампания на въпросната телевизия "Utilisima" (отделно, че марката не става ясно българска ли е, вносна ли е, какво буквално означава, важното е нещо за дамите да има и да е с женско звучене).
Божеее... ухажват ли? Та то всички реклами са само към жените насочени... помнит епреди около 10 години някаква адвокатка как вдигна шум около Загорка и рекламата "Какво му трябва на човек - една бира и една добра жена"? Че жената била приравнявана с предмет, та то не бяха тръшкания, тормоз... сега някой мъж да реве, че в рекламите мъжете биват изобразявани като глупави, безпомощни и смотани същества, които никога не пият правилните лекарства "при първи симптоми на грип", и "какво кафе купуват", ръкомахат като изоглавени пред ароматизатора със сензор за движение, никога не са чували за уринал и се налага да им се повтори името на продукта около 12 пъти, белким нещо влезе в простите им кратуни. Въобще, съвременната масова реклама разчита да погъделичка женската аудитория с: ти, миличка, си по-умна от него, той без тебе е загубен, твоя мухльо...чудно защо все още няма реклами дето да възхваляват уменията на жените в шофирането... тъжно и смешно, а най-вече досадно.
"тъй като тази аудитория по дефиниция прекарва най-много време пред малкия екран" - сигурни ли сте, че така?
Но с това съм съгласна:
"Един от проблемите на нишовите телевизии е и качеството на съдържанието им. Много често те залагат на безкрайни повторения на сериали и филми или предлагат съдържание, което не е адаптирано за българска аудитория."
Надявам се новите 'женски' канали да не подценяват интелигентността на целевата си аудитория и да залагат повече на качество, отколкото на повтаряне на популярни истини.
Да вземат да пишат и малко повече жени
Почти предсказвам крах на тези канали, поне ак това им е програмната схема. Освен ако майките телевизии не махнат всичките си предавания от типа на "Огледала", "На кафе" и т.н. Аз лично не мога да си представя някой платежоспособен (за да им харчи за рекламите), който би искал да му промиват мозъка с тези глупости по цял ден. И между другото не се цитира Фиеста ТВ, чийто формат поне на мойта жена й е значително по-приятен и често я пуска за фон, отколкото тъпо ток шоу, в което една изрусена патица пита друга такава какви са всичките слухове около това как е зарязала по-бившето си гадже.
До коментар [#7] от "vilander":
то може ли човек да се дореди от комплексари, дето много са се засегнали, че няма само те да са център на внимание и че някой казал че и жените били умни
То и сега е голяма борба за женската аудитория. М/у 9 и 12ч. има 4 предавания в конкуренция. Под една друга статия написах, че журналистите са просто търговци/като мен/ и те са се засегнали. Тази статия доказва, че съм права. /не,че съм открила топлата вода/. Това си е бизнес като всеки друг.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.