Гласовете зад екрана

Участниците в телевизионния пазар за качеството на тв продуктите

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Севда Шишманова, програмен директор на БНТ:

"Голяма част от журналистите са държат като PR-и на политическия елит. Те свалят дистанцията и това не е от полза нито за едните, нито за другите. В страните с трайна демокрация журналистиката реално е четвъртата власт именно заради дистанцията между медии и власт."


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    chitatelsz avatar :-|
    Читател
    • + 5

    В повечето изказвания не виждам решенията за вдигане на качеството. И нека аргумента не е липсата на пари. Комедийните шоа, които се нароиха, нали от сценаристи се правят. Сутрешните блокове нали от редактори се програмират. Вместо пари за един или два сериала, може да се вложат в свежо и модерно предаване за изкуство (кино, музика, литература, театър, изложби и пр. - медиите да стимулират тези сектори и те - тях, чрез своята продукция). Ама най-лесно е по пътя на най-малкото съпротивление и просто схемата да върви и парите да падат, а пък зрителя няма глас. Ще дойде време последният да определя съдържанието и тогава високопарните приказки на голяма част от изказалите се тук няма да значат почти нищо.

    Нередност?
  • 2
    ilko75bg avatar :-|
    ilko75bg
    • + 6

    В България няма разследваща журналистика, а обслужваща. Същото важи и за тези, които ги представят на екран. Където и да се погледне, се откриват безплодни напъни да се направи някаква продукция, която да задоволи или поне провокира интереса на зрителя. Но все пак има предавания, които масово се гледат от зрители, предимно над 45 години. Баналното им ежедневие се имплантира в бозавите предавания и реализира техните очаквания. Надявам се само оправданието на лицата, от които зависят съответните програмни блокове, че няма пари, е достатъчно, за да бъдат "оневинени". Също така силно се надявам да не се залита повече по простащината и да не се толерира показването на идиоти по телевизията. Също така инфантилното отношение на повечето журналисти, както и на всички, които взимат отношение към обществено известни проблеми, да престане и от личностни нападки да премине към адекватно и разумно взаимно изслушване и уважение.

    Нередност?
  • 3
    humalako avatar :-|
    humalako
    • + 2

    до Росен Петков, маркетинг мениджър на "Фикосота синтез" и "Италфууд България"


    г-н Петров,

    и аз вярвам, че има достатъчно на брой бранд и маркетинг мениджъри, които оценяват добавената стойност на продуктовото позициониране, но не вярвам, че скоро ще се прави със стил и ненатрапчиво, даже напротив, предстои вълна от продуктово натрапване.

    Използвате думата "мобилизират" в смисъл "да седнат да зяпат"?

    Нередност?
Нов коментар