Чудесата никога няма да свършат...

Противно на очакванията, рекламният пазар във Великобритания се стабилизира

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Великобритания беше една от първите европейски държави, които се потопиха в световната икономическа и финансова криза. От гледна точка на рекламния пазар обаче може да се окаже, че тя е и първата страна, която успява да изплува на повърхността. Това сочат данните на специализираното издание за маркетинг и реклама Brand Republic. През изминалата година рекламният бизнес на острова може да е бил труден, но определено не и губещ.

Противно на очакванията за спад в маркетинговите бюджети, 77 от 100-те най-големи рекламодатели във Великобритания са увеличили разходите си за реклама през 2010 г., твърдят Brand Republic. Изданието отбелязва, че има общ прираст на рекламните бюджети от 13%.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
10 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    dobringranchaorv avatar :-?
    Dgrant
    • + 3

    Чудя се дали ще видим такива промени и на родния пазар

    Нередност?
  • 2
    zmej avatar :-|
    Dimo
    • + 4

    Яка снимка на Piccadilly Circus

    Нередност?
  • 3
    krasimiraka avatar :-P
    Красимира Карамфилова
    • + 1

    До коментар [#1] от "Добрин Грънчаров":

    В карето с добавени статии, може да видите анализи на рекламния пазар в България. Всички се надяваме, че скоро нещата ще се подобрят и тук.


    До коментар [#2] от "Dimo":

    Благодаря ви. Ние също сметнахме, че е подходяща. Особено когато в текста се споменават и вложения във външната реклама.

    Нередност?
  • 4
    motochristo avatar :-|
    motochristo

    Заглавието: Противно на очакванията, рекламният пазар във Великобритания се стабилизира

    Последният абзац: Рекламните инвестиции във Великобритания растат, но това на означава, че пазарът е напълно стабилизиран.


    Последно?!?!?!

    Нередност?
  • 5
    krasimiraka avatar :-?
    Красимира Карамфилова
    • + 1

    До коментар [#4] от "motochristo":

    Привет! Благодаря за коментара! Съжалявам, ако текстът не се е получил достатъчно ясен.

    Стабилизацията е процес. Факт е, че в момента има наченки на възвръщане на рекламните инвестиции на компаниите. Не е задължително обаче, това да означава, че пазарът е достатъчно устойчив. Можем да проведем по-обстойна дискусия по въпроса на мейла ми.

    Поздрави,

    Краси

    Нередност?
  • 6
    motochristo avatar :-|
    motochristo

    До коментар [#5] от "Красимира Карамфилова":

    Забележката беше стилова, а не смислова. Поздрави.

    Нередност?
  • 7
    gt avatar :-P
    гт

    "Великобритания беше една от първите европейски държави..."

    Дори и това, че го взимате от Brand Republic, не дава коректност на данните, защото пазарите в обединеното кралство са доста различни...

    :-)

    Нередност?
  • 8
    krasimiraka avatar :-?
    Красимира Карамфилова
    • + 2

    До коментар [#7] от "гт":

    Може ли да ми дадете малко повече детайли по въпроса?

    К.

    Нередност?
  • 9
    gt avatar :-P
    гт
    • - 1

    Нямах пред вид конкретност, а обобщенията...

    Англия и Северна Ирландия са доста различни пазари.

    Спецификата на Уелс - също.

    Не мисля, че е добре да събираме просто цифри и да говорим за Общ пазар.

    То самите британци биха се обидили.

    Особено уелсците!

    :-)

    Иначе - да, бих се поровил.

    Успех!

    :-)

    Нередност?
  • 10
    xon2003 avatar :-|
    Starsky

    До коментар [#8] от "Красимира Карамфилова":
    Чест Ви прави, че като коментирате коментарите под статията си, използвате официалния си профил за разлика от повечето автори в Капитал!
    Струва ми се обаче, че един журналист си пада под нивото като влиза в подобна полемика и се опитва да защитава тезата си. Ако може да използвам английския израз, издава сериозна доза neediness. Прекалена зависимост и нужда от одобрение за темата, анализа или стила. Един журналист има по-изгодната позиция да избира темата си, достатъчно време да събере данни и подкрепата на цял екип редактори и накрая вестникът стои зад него с името си - с една дума, всичко нужно да му подсигури едностарнно волеизявление.
    Оттам нататък, всеки четящ има право на собствено мнение. И е много хубаво, че сте ни дали форум да си обменяме мнения. Още по-хубаво щеше да бъде, ако с него не се злоупотребяваше за налагане на определени мнения.

    Нередност?
Нов коментар