Чудесата никога няма да свършат...
Противно на очакванията, рекламният пазар във Великобритания се стабилизира
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Великобритания беше една от първите европейски държави, които се потопиха в световната икономическа и финансова криза. От гледна точка на рекламния пазар обаче може да се окаже, че тя е и първата страна, която успява да изплува на повърхността. Това сочат данните на специализираното издание за маркетинг и реклама Brand Republic. През изминалата година рекламният бизнес на острова може да е бил труден, но определено не и губещ.
Противно на очакванията за спад в маркетинговите бюджети, 77 от 100-те най-големи рекламодатели във Великобритания са увеличили разходите си за реклама през 2010 г., твърдят Brand Republic. Изданието отбелязва, че има общ прираст на рекламните бюджети от 13%.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
10 коментара
Чудя се дали ще видим такива промени и на родния пазар
Яка снимка на Piccadilly Circus
До коментар [#1] от "Добрин Грънчаров":
В карето с добавени статии, може да видите анализи на рекламния пазар в България. Всички се надяваме, че скоро нещата ще се подобрят и тук.
До коментар [#2] от "Dimo":
Благодаря ви. Ние също сметнахме, че е подходяща. Особено когато в текста се споменават и вложения във външната реклама.
Заглавието: Противно на очакванията, рекламният пазар във Великобритания се стабилизира
Последният абзац: Рекламните инвестиции във Великобритания растат, но това на означава, че пазарът е напълно стабилизиран.
Последно?!?!?!
До коментар [#4] от "motochristo":
Привет! Благодаря за коментара! Съжалявам, ако текстът не се е получил достатъчно ясен.
Стабилизацията е процес. Факт е, че в момента има наченки на възвръщане на рекламните инвестиции на компаниите. Не е задължително обаче, това да означава, че пазарът е достатъчно устойчив. Можем да проведем по-обстойна дискусия по въпроса на мейла ми.
Поздрави,
Краси
До коментар [#5] от "Красимира Карамфилова":
Забележката беше стилова, а не смислова. Поздрави.
"Великобритания беше една от първите европейски държави..."
Дори и това, че го взимате от Brand Republic, не дава коректност на данните, защото пазарите в обединеното кралство са доста различни...
:-)
До коментар [#7] от "гт":
Може ли да ми дадете малко повече детайли по въпроса?
К.
Нямах пред вид конкретност, а обобщенията...
Англия и Северна Ирландия са доста различни пазари.
Спецификата на Уелс - също.
Не мисля, че е добре да събираме просто цифри и да говорим за Общ пазар.
То самите британци биха се обидили.
Особено уелсците!
:-)
Иначе - да, бих се поровил.
Успех!
:-)
До коментар [#8] от "Красимира Карамфилова":
Чест Ви прави, че като коментирате коментарите под статията си, използвате официалния си профил за разлика от повечето автори в Капитал!
Струва ми се обаче, че един журналист си пада под нивото като влиза в подобна полемика и се опитва да защитава тезата си. Ако може да използвам английския израз, издава сериозна доза neediness. Прекалена зависимост и нужда от одобрение за темата, анализа или стила. Един журналист има по-изгодната позиция да избира темата си, достатъчно време да събере данни и подкрепата на цял екип редактори и накрая вестникът стои зад него с името си - с една дума, всичко нужно да му подсигури едностарнно волеизявление.
Оттам нататък, всеки четящ има право на собствено мнение. И е много хубаво, че сте ни дали форум да си обменяме мнения. Още по-хубаво щеше да бъде, ако с него не се злоупотребяваше за налагане на определени мнения.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.