С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
12 апр 2011, 18:03, 10126 прочитания

APRA Porter Novelli си тръгнаха с най-много награди от БАПРА Bright Awards

М3 Communications Group беше избрана за най-добра PR Агенция

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
APRA Porter Novelli си тръгнаха с общо пет пет награди от второто издание на конкурса на Българската асоциация на PR агенциите - БАПРА Bright Awards и се превърнаха в най-награждаваната агенция на церемонията снощи.

Призът за най-добра агенция обаче отиде при M3 Communications Group на Максим Бехар. Според регламента на конкурса той се присъжда на базата на оценка на портфолиото от клиенти и услуги на PR компаниите, техни успешни проекти, финансова информация и бизнес стратегията им за развитие.


По дефиниция журито на БАПРА Bright Awards се състои от чуждестранни PR специалисти. И тази година председател беше Пол Холмс - създател на едно от най-популярните издания за бранша The Holmes Report. Сред членовете имаше представители на Великобритания, Германия, Франция, Словакия, Дания, Финландия, Чехия, Русия, Белгия и Румъния. Сред тях беше настоящият президент на Международната консултантска организация на PR асоциациите (ICCO) Ричард Хоутън и още седем от членовете на борда организацията. Независимо и без комуникация помежду си, журито е избрало кои от участващите 65 проекта на 25 агенции са достойни за номинации. 

APRA Porter Novelli спечелиха първа награда в категорията "Специално събитие" за кампанията си "Живей активно!", направена по поръчка на Nestle България. Проектът им "Аския" за "Главболгарстрой" взе трето място в същата категория. Второто място пък беше присъдено на V+O Communication за кампанията им за представяне на новата идентичност на Blizoo.

DeConi и съвместният им проект с "Екопак България", наречен "Залепете зелена точка на пощенската си кутия. Събирайте разделно!", взеха първа награда за най-добра кампания за устойчиво развитие. Второто място отиде при New Moment PR за инициативата им "2060" за пенсионно осигурителната кампания "Доверие". А третото отново бе за APRA Porter Novelli за "Моят Зелен Град", кампания, която реализираха за своя клиент Coca-Cola. В категорията "Най-иновативна кампания" тeхният Twitter проект "По стъпките на Апостола" за списание "National Geographic" беше оценен най-високо. На второ и трето място се наредиха съответно PR Net за "Ти избираш" (Националната информативна кампания за профилактика на сексуално предавани инфекции) и All Channels Communications със "Силен Старт" за Пощенска банка.



Тази година категорията за кампания, реализирана от вътрешен PR отдел, беше слаба откъм брой на участниците. Призът взе телекомуникационната компания Vivacom за проекта си "Големите 5".

Най-добра комуникационна кампания на годината според журито е "Да спрем кражбите на съоръжения" на AMI Communications за "ЧЕЗ България". Второ място беше присъдено на "Да защитим правата на 8 милиона собственици на земеделски земи" на Max Communications за Българската Асоциация на Собствениците на Земеделски Земи (БАСЗЗ). Кампанията на PR Point/ Cohn & Wolfe Affiliate и Изпълнителната агенция за здравеопазване и въпроси, свързани с потребителите към ЕС, за стимулиране на потребителите да отстояват правата си, спечели трета награда.

Ето и пълният списък на наградените кампании. Повече подробности четете в съботния брой на "Капитал".

Агенция на годината: М3 Communications Group

Кампания за устойчиво развитие:

1.  DeConi - Залепи Зелена Точка. Събирай Разделно!" за "Екопак България"

2.  New Moment PR - "2060" за ПОК "Доверие"

3.  APRA Porter Novelli - "Моят Зелен Град" за Coca-Cola

Иновативна кампания на годината:

1.  APRA Porter Novelli – " По стъпките на Апостола" за "Sanoma Блясък България"

2.  PR NET – "Ти избираш!" Национална информативна кампания за БППП

3.  All Channels – "Силен старт с Пощенска Банка" за Postbank

Специално събитие на годината:

1.  APRA Porter Novelli – "Живей Активно!" за Nestle България

2.  V+O Communication – Представяне на новата идентичност на Blizoo

1.  APRA Porter Novelli – "Аския" за Главболгарстрой

Комуникационна кампания на годината:

1.  AMI Communications – "Да спрем кражбите на съоражения" за "ЧЕЗ България"

2.  Max Communications Ltd – "Да защитим правата на 8 милиона собственици на земеделски земи!" за БАСЗЗ

3. PR Point/ Cohn & Wolfe Affiliate –" В ЕС вие имате потребителски права. Отстоявайте ги!" за Изпълнителната агенция за здравеопазване и въпроси, свързани с потребителите към ЕС

Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел: VIVACOM – Големите 5
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 31 август

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Закъснялото сливане на СВЅ и Vіасоm Закъснялото сливане на СВЅ и Vіасоm

По-големите по мащаб корпорации в сектора може по-лесно да могат да се конкурират с гиганти като Disney и Netflix, но и са по-малко склонни на рискове

23 авг 2019, 644 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (20 август) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (20 август)

Българската реклама в чужбина; Google обновява снимките от български градове; CBS и Viacom се обединяват

20 авг 2019, 1062 прочитания

24 часа 7 дни

23 авг 2019, 5580 прочитания

23 авг 2019, 4409 прочитания

23 авг 2019, 3023 прочитания

23 авг 2019, 2541 прочитания

23 авг 2019, 1947 прочитания

Всички новини
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
И наградата отива при...

Българските PR агенции премериха сили на Bright Awards

Новите от запаса

Как изглежда едномесечната подготовка за доброволния резерв на Българската армия отвътре

Новото златно тепе на Крумовград

Първата нова мина в България след социализма започва да работи край Крумовград в местността Ада тепе

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

20 въпроса: Теодора Димова

Новият роман "Поразените" ни връща към събитията от 1944 г. и вече е в книжарниците

Календар и домашно кино

Интересните събития през уикенда и следващата седмица