Вашият клиент е тук

Българските рекламодатели все още са плахи по отношение на услугите, базирани на местоположение

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Към момента Facebook Places са привлекли над 30 млн. от всички потребители на социалната мрежа, които са над 150 млн.

Според сайта на Foursquare, хората използващи платформата са над 8 млн.

Напоследък все повече хора държат да кажат на света къде точно се намират. В заведение, в магазина или в банката, те изваждат своите телефони и известяват своите "приятели" за местонахождението си. За рекламодателите това означава нова възможност да превърнат аудиторията на т.нар. услуги, базирани на геолокацията, в целева група, на която да предложат своите продукти или услуги. Въпреки обещанията за светло бъдеще до момента геолокационните услуги не са особено успешни сред българските рекламодатели. Една от причините е, че мобилните оператори не дават информация за броя на продадените "умни" телефони.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове