Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Реалност с добавена стойност

Българският маркетинг в момента се учи да използва augmented reality приложения

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

5.5

млн. долара финансиране набра Total Immersion в края на март от инвестиционни фондове начело с Intel Capital.
400

млн. тегления на AR приложения за мобилни устройства прогнозират от Juniper Research през 2014 г.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    kamendc avatar :-|
    Камен
    • - 1
    • + 1

    "демонстрира възможностите на разширената реалност в области като реклама, цифров контакт с клиентите, маркетинг, брaндиране, промоции..."
    е това е то - толкова учени и гении влагат безсънни нощи в разработването на нещо, което да ни накара да кликаме върху реклами. тъжна работа.

    "хората са толкова засипани с реклама отвсякъде, че вече се научават да я игнорират. Според него трябва да се измислят нови методи, много по-интерактивни, за доставяне на маркетингови послания."
    много нагла индустрия. вместо да се вслушат в потребителите, които очевидно искат да бъдат оставени малко на мира, те измислят нови и нови начини да ги засипват с непотърсена информация.

    Нередност?
  • 2
    gost22 avatar :-|
    gost22
    • + 1

    До коментар [#1] от "Камен":
    Точно тази технология не става за спам. За да я ползваш (да видиш крайния резултат), трябва сам да дадеш определена информация (снимка най-често), която да се съчетае с рекламирания продукт.

    Нередност?
Нов коментар