Реалност с добавена стойност
Българският маркетинг в момента се учи да използва augmented reality приложения
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
млн. долара финансиране набра Total Immersion в края на март от инвестиционни фондове начело с Intel Capital.
млн. тегления на AR приложения за мобилни устройства прогнозират от Juniper Research през 2014 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
"демонстрира възможностите на разширената реалност в области като реклама, цифров контакт с клиентите, маркетинг, брaндиране, промоции..."
е това е то - толкова учени и гении влагат безсънни нощи в разработването на нещо, което да ни накара да кликаме върху реклами. тъжна работа.
"хората са толкова засипани с реклама отвсякъде, че вече се научават да я игнорират. Според него трябва да се измислят нови методи, много по-интерактивни, за доставяне на маркетингови послания."
много нагла индустрия. вместо да се вслушат в потребителите, които очевидно искат да бъдат оставени малко на мира, те измислят нови и нови начини да ги засипват с непотърсена информация.
До коментар [#1] от "Камен":
Точно тази технология не става за спам. За да я ползваш (да видиш крайния резултат), трябва сам да дадеш определена информация (снимка най-често), която да се съчетае с рекламирания продукт.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.