Обрат в цифровизацията

Европейската комисия започва наказателна процедура срещу България заради избора на мултиплекс оператори

   ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Повече от десет години, откакто има свободен медиен пазар, той се развива хаотично и при системно нарушаване на правилата, записани в европейските директиви и българския медиен закон. По-тъжното е, че тази констатация вече не учудва никого. Критиките от ЕС много рядко трогват българските институции и пазарът се развива единствено в интерес на корпоративните интереси на шепа медийни играчи. А институциите влизат в ролята на техен съучастник.

През тази седмица Европейската комисия (ЕК) започна наказателна процедура срещу България. В писмо до транспортното министерство (МТИТС) комисията критикува процедурата по избор на мултиплекс оператори в България, защото нарушава две европейски директиви. Освен това ЕК смята, че критериите, по които бяха раздадени аналоговите честоти, са неясни и неустойчиви.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове