Обаждането е на изчакване
Click to call рекламите в България все още са рядко срещани


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Все повече хора ползват мобилните си телефони нонстоп за какво ли не. Да слушат музика, да гледат видеоклипове, да намират информация в интернет в движение.
Това не убягна на Google и те първи още преди пет години предложиха на рекламодателите в Adwords нов рекламен модел, чрез който да направят pay per click рекламата достъпна и за мобилни клиенти. Този модел се нарича click tо call, или плати да говориш. Чрез него в банера се показва телефонният номер на фирмата, върху който потребителят може да кликне и да се свърже директно от мобилния телефон с рекламодателя. Цената на клик е същата като цената на обикновените кликове.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.