Обаждането е на изчакване

Click to call рекламите в България все още са рядко срещани

   ©  Slavoljub Pantelic/Shutterstock
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Все повече хора ползват мобилните си телефони нонстоп за какво ли не. Да слушат музика, да гледат видеоклипове, да намират информация в интернет в движение.

Това не убягна на Google и те първи още преди пет години предложиха на рекламодателите в Adwords нов рекламен модел, чрез който да направят pay per click рекламата достъпна и за мобилни клиенти. Този модел се нарича click tо call, или плати да говориш. Чрез него в банера се показва телефонният номер на фирмата, върху който потребителят може да кликне и да се свърже директно от мобилния телефон с рекламодателя. Цената на клик е същата като цената на обикновените кликове.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар