Кой си тръгна с най-много статуетки от Effie 2011

Рекламните награди за ефективност бяха най-печеливши за телеком операторите

Мариана Брашнарова, изпълнителен директор на АРА България, връчи наградите в категория "Услуги"
Мариана Брашнарова, изпълнителен директор на АРА България, връчи наградите в категория "Услуги"
Мариана Брашнарова, изпълнителен директор на АРА България, връчи наградите в категория "Услуги"
Мариана Брашнарова, изпълнителен директор на АРА България, връчи наградите в категория "Услуги"
Кой избира победителите:

Василиса Младенова, Business Development Director New Moment New Ideas Company

Весела Димова, Директор "Продажби" bTV Media Group

Грета Колева-Хикова, Ръководител oтдел "Комуникационни консултации" BBDO Group

Диана Симеонова, Маркетинг директор VIVACOM

Димо Димов, Директор "Маркетинг" Каменица АД

Иван Киров, Творчески директор McCann Erickson Sofia

Илиян Стойчев, Директор Връзки с клиенти ARCHER IDEAS

Красимир Папазов, Директор отдел Връзки с клиенти Ogilvy&Mather Sofia

Красимира Василева, Sales Director Nova Broadcasting Group, a part of MTG

Кристина Влахова, General Manager Intellecta Srl-Strategic Marketing Consultancy

Марина Рачева, Медия Директор Huts JWT

Марчела Абрашева, Регионален Директор Югоизточна Европа TNS BBSS South East Europe

Мирослава Иванова, Директор Бизнес комуникации UniCredit Bulbank

Стоян Михайлов, Председател на УС БАМОР (Българска асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение)

Юлиан Добрев, Директор изследвания Прагматика

Телекомуникационните компании се оказаха най-големите победители на наградите за ефективност в рекламата Effie 2011, организирани от Асоциацията на рекламните агенции. Освен тях журито регистрира раздвижване и в банковия сектор. Най-много пък бяха участниците в категориите "Стоки" и "Услуги". 


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се