Кой си тръгна с най-много статуетки от Effie 2011

Рекламните награди за ефективност бяха най-печеливши за телеком операторите

Мариана Брашнарова, изпълнителен директор на АРА България, връчи наградите в категория "Услуги"
Мариана Брашнарова, изпълнителен директор на АРА България, връчи наградите в категория "Услуги"
Мариана Брашнарова, изпълнителен директор на АРА България, връчи наградите в категория "Услуги"
Мариана Брашнарова, изпълнителен директор на АРА България, връчи наградите в категория "Услуги"
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Кой избира победителите:

Василиса Младенова, Business Development Director New Moment New Ideas Company

Весела Димова, Директор "Продажби" bTV Media Group

Грета Колева-Хикова, Ръководител oтдел "Комуникационни консултации" BBDO Group

Диана Симеонова, Маркетинг директор VIVACOM

Димо Димов, Директор "Маркетинг" Каменица АД

Иван Киров, Творчески директор McCann Erickson Sofia

Илиян Стойчев, Директор Връзки с клиенти ARCHER IDEAS

Красимир Папазов, Директор отдел Връзки с клиенти Ogilvy&Mather Sofia

Красимира Василева, Sales Director Nova Broadcasting Group, a part of MTG

Кристина Влахова, General Manager Intellecta Srl-Strategic Marketing Consultancy

Марина Рачева, Медия Директор Huts JWT

Марчела Абрашева, Регионален Директор Югоизточна Европа TNS BBSS South East Europe

Мирослава Иванова, Директор Бизнес комуникации UniCredit Bulbank

Стоян Михайлов, Председател на УС БАМОР (Българска асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение)

Юлиан Добрев, Директор изследвания Прагматика

Телекомуникационните компании се оказаха най-големите победители на наградите за ефективност в рекламата Effie 2011, организирани от Асоциацията на рекламните агенции. Освен тях журито регистрира раздвижване и в банковия сектор. Най-много пък бяха участниците в категориите "Стоки" и "Услуги". 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
7 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    kakawida avatar :-|
    kakawida
    • - 1
    • + 10

    Я, колко много победители! Да се чуди човек как при толкова "креативност", рекламните ни кампании са на доста нисичко ниво. Я се заглежда някой по дини, я по бълдъзи, я по някакви други простотии. Класика в чалга държавата. Но пък по разни подобни "класни" събития не се награждават подобни кампании. Що? Народът ги харесва, пие шльокавица, яде пръжки и виси в социални мрежи от порно характер. Демек - ма перке, Гино, съ прайш на Горгона?

    Нередност?
  • 3
    jddi avatar :-|
    Димов
    • - 1
    • + 8

    Уважаема редакция, къде можем да видим самите реклами?

    Половината не ми говорят нищо, а и се съмнявам някой читател на Капитал извън рекламния бранш да ги е гледал всичките.

    Нередност?
  • 4
    cmotan avatar :-(
    cmotan
    • + 3

    абе, сори, тва с кучетата на тбва е пълен булшит - как така е взело ефи?! но уей.

    Нередност?
  • 5
    krasimiraka avatar :-?
    Красимира Карамфилова
    • + 5

    До коментар [#3] от "Димов":

    Здравейте!
    Напълно правилна забележка! Току що добавих линкове към видео клипове, както и към съответния сайт на промоцията/рекламата/кампанията. Надявам се, това да улесни читателите.

    Поздрави,

    Краси

    Нередност?
  • 6
    miro84 avatar :-|
    miro84

    Много хубава реклама имаха от Уникредит.

    Нередност?
  • 7
    zarko_petev avatar :-P
    zarko_petev

    Златото според мен беше за Булбанк. Може би съм пристрастен понеже интернета ми към виваком е трагедия, не знам. Среброто също е голямо постижение.

    Нередност?
Нов коментар