Рекламен въздух за БНТ

Депутатите от ГЕРБ предложиха промени в медийния закон, които да разблокират праймтайма й

Ако промените в закона бъдат гласувани и приети от депутатите продуктово позиционирне вече ще има не само в  хитовия сериал "Под прикритие"
Ако промените в закона бъдат гласувани и приети от депутатите продуктово позиционирне вече ще има не само в  хитовия сериал "Под прикритие"
Ако промените в закона бъдат гласувани и приети от депутатите продуктово позиционирне вече ще има не само в хитовия сериал "Под прикритие"    ©  Георги Кожухаров
Ако промените в закона бъдат гласувани и приети от депутатите продуктово позиционирне вече ще има не само в хитовия сериал "Под прикритие"    ©  Георги Кожухаров
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Група депутати от ГЕРБ внесоха в парламента Законопроект за промени в Закона за радиото и телевизията, които да освободят праймтайма на БНТ.

По закон държавната телевизия има право на 15 минути реклама на денонощие и 4 минути на час, като до 1/3 от общия обем на рекламното време може да се използва в най-гледания часови пояс - т. нар. праймтайм от 19 до 22 часа. С предложената от ГЕРБ промяна от закона следва да отпадне ограничението за праймтайма, което дава възможност на БНТ, ако пожелае, да продаде цялото си рекламно време само в най-гледания часови пояс. Практиката досега показва, че рекламодателите проявяват най-голям интерес да рекламират именно в праймтайма на БНТ, който обхваща "По света и у нас" и вечерния филм. 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове