Битка с предизвестен край

"Нова тв" атакува конкурента си bTV, че води нелоялна търговска политика

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Може ли някой да ми обясни за какво се карат bTV и "Нова тв"? Ама в 140 знака..." Това гласеше едно от съобщенията в микроблогинг платформата в Twitter по повод разразилия се тази седмица спор между двете частни телевизии. Отговаряме в искания формат: битката, както винаги, е за разпределението на рекламния пазар.

Всяка телевизия се опитва да привлече по-голям бюджет от рекламодателите, като им предлага преференции. В допълнение икономическата криза и свиващите се рекламни инвестиции на компаниите преразпределиха силите във взаимоотношенията между рекламодатели и медии, разбъркаха телевизионния сектор и направиха борбата за пазарен дял още по-ожесточена. В стремежа си да не загубят приходи bTV Media Group (bTV, bComedy, bCinema, b Action, Ring.bg) и Nova Broadcasting Group ("Нова тв" и Diema) станаха много по-отстъпчиви в предложенията си към рекламодателите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове