Niama da poluchavate reklamni saobshtenia

Мобилният маркетинг ще предлага все повече развлечение и все по-малко хазартни игри

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

30%

от българите считат, че е важно за тях да имат достъп до социални мрежи през телефона, по данни от края на 2010 г. на IDC.
30%

от генерирания интернет трафик в мрежата на "Глобул" са от мобилни приложения. "Мобилтел" и "Виваком" не обявяват данни.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
9 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    pradinski avatar :-|
    pradinski

    CTR- всъщност това са промили, така ли? И фразата "Откликът, достигнат по време на sms кампанията, е 34.2%" е интересно все пак как да се тълкува? Ако е 34% е страшно високо, но ако има нещо скрито в изчисляването и това са промили, резултати все още са в сферата на пожеланията.
    Кой ще направи компетентно обяснение?

    Нередност?
  • 2
    pradinski avatar :-|
    pradinski
    • + 1

    Моля за корекция към горния коментар- Да се чете " ...високите резултати все още са в сферата на пожеланията. "

    Нередност?
  • 3
    andrian avatar :-|
    Андриан Георгиев
    • + 2

    CTR в текста се ползва за отклик на рекламни банери.

    34.2% са отклик от sms кампания, т.е всеки трети е участвал във всичките 4 фази на кампанията.

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 4
    pradinski avatar :-|
    pradinski
    • + 2

    До коментар [#3] от "Андриан Георгиев":

    Благодаря.

    Нередност?
  • 5
    daks avatar :-|
    ДАКС
    • - 1
    • + 4

    ... и един мармот завива шоколада в станиол......

    Да имаш смартфон, пък някакъв скенер, пък да сканираш нещо си, но прди това да си свалил някакво си приложение специално за това което ще сканираш, както и да си си инсталирал нещо си заедно с още там нещо си и прочие и прочие глупости. И това само за да погъделичкаш маркетинг егото на некоя си фирма....

    Епа нема да стане. Не и аз. Не и много други хора.

    Нередност?
  • 6
    renegade avatar :-|
    renegat
    • + 2

    Нуждата поражда и желанието, много е важно, как ще се възприеме.

    Желанието възприето като неотделимо от нуждата. Желанието като нужда да си някъде където имаш нужда да си.

    Тогава успехът е гарантиран.

    Естествено е, че не може да се продаде нещо, от което хората не с нуждаят, но може да се продаде и промотира ЖЕЛАНИЕ, а от там и НУЖДА.

    Това е успеха на всяка кампания.

    Разбирасе самият продукт преди това и винаги трябва да е разработен и съобразен с тези нагласи на хората и да бъде ПОЛЗВАЕМ, а не нещо безмислено и насилствено представенокато потребно.

    Защото всичко рухва, още преди да е започнала каквато и да е промоция на каквото и да е.

    Нередност?
  • 7
    dimiterptsvetkov avatar :-|
    uran
    • - 1
    • + 1

    Мобилен маркетинг. Защо не?

    Нередност?
  • 8
    jubal avatar :-|
    jubal harshaw
    • + 4

    До коментар [#5] от "ДАКС":

    Не ти е ясна далаверата. Ползата от скенера е голяма там, дето qr-кодове се ползват навсякъде.

    Нема по-лесен начин да въведеш кратък текст (примерно адрес на уеб страница) в телефона. Ако искаш бързо да погледнеш нечий уебсайт преди да си го забравил, просто сканираш, цъкваш и си там. Особено, ако qr-code с адреса го плескат навсякъде, както е по развитите държави.

    Докато пазаруваш, може да смъкнеш кода на всеки продукт от опаковката, да прочетеш, примерно, къде се прави, кво влиза в него, откъде го карат, че даже и да сравниш цената с тая в супермаркета отсреща. Което прави лъже-промоции от български тип (три боклука на "невероятна" цена за зарибяване, а всичко друго с 20% повече) малко сложни.

    Това билети, пропуски и т.н. всичко върви със тия кодове. Особено удобно е като се пътува някъде с авиация, щото там опашките са най-досадни, но за концерти и т.н. е също супер, щото телефона ще го забравиш по-трудно.

    Да не говорим (вече доближаваме "мобилния маркетинг"), че разни купони и точки, на които се радват бабите в квартала може да ги събираш директно с телефона. Примерно казано.

    Та, не подценявай технологията, понеже още не са те научили как се ползва.

    Нередност?
  • 9
    dedka avatar :-|
    dedka
    • + 1

    Само искам да ви обърна внимание, че това, че населението е 7 млн., а сим картите - 10 млн. НЕ означава, че проникването на мобилните телефони е над 100%! Има хора с 2-3 сим карти, а в същото време има и хора без нито една. Първо проверете какво точно означава "проникване" - този термин означава каква част от тези 7 млн. човека имат сим карти. Т.е., ако сред тези 7 млн. все пак има 5 души, които нямат сим карта и мобилен телефон => проникването няма как да е над 100%, разбирате ли? Проникване не е просто население/сим карти*100. Непрофесионално е да се дават такива откровено грешни данни!

    Нередност?
Нов коментар