На медийния пазар всичко се превръща в парадокс

Председателят на СЕМ Георги Лозанов пред "Капитал"

Според Георги Лозанов: "Цифровото тв разпространение е труден бизнес, на който трябва да се помага"
Според Георги Лозанов: "Цифровото тв разпространение е труден бизнес, на който трябва да се помага"    ©  Надежда Чипева
Според Георги Лозанов: "Цифровото тв разпространение е труден бизнес, на който трябва да се помага"
Според Георги Лозанов: "Цифровото тв разпространение е труден бизнес, на който трябва да се помага"    ©  Надежда Чипева
Доц. Георги Лозанов е председател на Съвета за електронни медии и председател на работната група, ангажирана със създаването на нов медиен закон. Той е бил член на НСРТ (предшестващия СЕМ регулатор) от 1997 г. до 2001 г. и негов председател за една година. Първият му мандат като член на СЕМ е бил от 2001 до 2003 г.

Решихме да направим интервю с председателя на СЕМ, защото преценихме, че през последните месеци се натрупаха редица важни въпроси за медийния пазар. От отговорите му прозира каква е позицията на медийния регулатор и каква посока е възможно да поеме правителството за разрешаването на най-важните въпроси за бизнеса. Най-важният от тях остава писането и приемането на нов медиен закон. В началото на мандата си ГЕРБ пое ангажимент да даде на бизнеса модерен текст на закон. Днес две години след управлението на кабинета този ангажимент изглежда трудно осъществим.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се