Под прикритието на сериалите

Продуктовото позициониране в българските телевизии прави първи стъпки

След време е възможно и героят на "Под прикритие" да стане популярен с часовника си Omega, също като Джеймс Бонд
След време е възможно и героят на "Под прикритие" да стане популярен с часовника си Omega, също като Джеймс Бонд
След време е възможно и героят на "Под прикритие" да стане популярен с часовника си Omega, също като Джеймс Бонд    ©  Георги Кожухаров
След време е възможно и героят на "Под прикритие" да стане популярен с часовника си Omega, също като Джеймс Бонд    ©  Георги Кожухаров
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

За феновете на "Стъклен дом" и "Под прикритие" най-голямата интрига е как ще свършат те и каква ще е съдбата на главните герои. За рекламната индустрия и телевизионния пазар далеч по-важният въпрос е друг - дали новите български сериали са канал за привличане на допълнителни приходи.

Създаването на собствени сериали отскоро се превърна в ново поле за конкуренция между телевизиите. С тях те отговарят на очакванията на зрителите за разнообразие и повече българско съдържание, в което хората да се разпознават. И това не е единственият плюс - местното производство дава възможност чисто маркетингово да се разработи проект, от който да спечелиш повече, а не просто да купиш поредния турски сериал.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове