Само Like не стига
Социалните мрежи вече са мощен маркетингов инструмент за тези, които знаят как да го ползват
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Според различни оценки социалната мрежа Facebook вече има над 750 млн. регистрирани потребители. По-важното в нашия случай е, че над 2.1 млн. от тях са българи. В Twitter се подвизават около 200 млн. души, от които броят на сънародниците ни е неясен. LinkedIn има над 100 млн. регистрирани потребители...
Списъкът на социалните мрежи става все по-дълъг, а фактът, че в тях комуникират "живи", разпознаваеми хора с ясен потребителски профил, кара все повече маркетолози да им обръщат специално внимание. Този потенциал се превръща в успех за хората, които знаят как да го използват за увеличаване на продажбите на компаниите си. При това в много от случаите без особено големи инвестиции в директна реклама. Използването на социалните мрежи на практика се превръща в задължителен инструмент за всеки маркетингов мениджър. Което обаче трябва да става според правилата - и на пазара, и на самите социални мрежи, които следят внимателно да се спазват изискванията и критериите им за това що е то допустима и коректна бизнес практика.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
5 коментара
трябва да направите някаква по-пълна аналитична статия за българските фейсбук кампании - ако са лоши - защо, ако са добри - също.
След тази статия помня само рекламата на "Комфо България". А замисълът не е лош и следва да се развие.
Толкова безсмислени ми се виждат тия истории... Някой цъкнал на "лайк" нещо си, и това било успех? Що не го попитате след една седмица какво точно е "лайкнал" и какво е запомнил, ако изобщо е запомнил и разбрал нещо (като знам "креативните" кампании дето се правят в БГ и колко акъл се иска понякога да разбереш какво изобщо се рекламира като продукт). Да не говорим за "дреболии" като това дали после се случва нещо по-сериозно; щото аз мога да си "лайквам" сайта на Ферари колкото си искам, ама каква полза има Ферари от това (и не, не ми казвайте че Ферари е друг случай; потребителят точно толкова ще си купи вафла "Мура" защото й е харесал ФБ страницата колкото ще си купи и Ферари).
Не е точно така, но целта и на мура и на ферари е обща -разпознаваемост на марката и не ми казвай, че не би карал ферари, аз отивам за вафла и сигурно ще е мура, все пак това е последната марка вафли в моя кеш.
Полезността на съдържанието се заключава в последните 5 изречения. Направете по-пълен анализ на измерителите за успех - това ще заслужи 'Лайк'.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.