Повдигнете завесата
Печатната реклама спада заради кризата, засмукването на бюджетите от телевизиите и твърде много "жълти" издания на пазара


Екип на Капитал

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Тази седмица в един и същ ден излязоха две новини на пазара на печатни медии, но с обратен знак. Българското издание на списание Rolling Stone спря да излиза. А към високия сегмент се прицели ново месечно списание - Biograph. В последните няколко години играчите в сектора свикнаха с тази странна въртележка, при която едни отпадаха тъжно от надпреварата за читатели и рекламодатели, а други се появяваха с надеждата, че рекламният пазар все ще се оттласне от дъното, или разчитаха на това, че влизат в незаета ниша.
Това идва да покаже, че българските печатни медии се развиват по собствени логика и закони, които често се отклоняват от пазарните клишета. И на практика не можеш да разчиташ на официалните данни, публикувани от агенциите за маркетингови изследвания, за да си ги обясниш.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове