Какво се случи в първите два дни на ФАРА?
Има няколко изявени фаворита за приза Агенция на годината
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Творческо жури
Йордан Жечев - председател /творчески директор – DDB Sofia/ и членове: Андрей Андреев-Вини /творчески директор – New Moment New Ideas Company/, Велина Мавродинова /творчески директор – "Ентусиазъм"/, Виктор Видас /творчески директор – Publicis MARC/, Владимир Цонков /творчески директор – Saatchi & Saatchi/, Иван Киров /творчески директор – McCann Erickson София/, Иван Сиджаков /заместник управляващ директор – ARCHER IDEAS/, Илиан Илиев /артдиректор – Ogilvy Group/, Марсел Леви /творчески директор – Noble Graphics/, Мартин Димитров /творчески директор – reforma/, Мартин Марков /творчески директор – the Smarts/, Станислава Ивкова /творчески директор – КРЕС/; иМедийно жури
Десислава Олованова /изпълнителен директор и основател - reforma/, Десислава Стоянова /изпълнителен директор – "ЗенитОптимедия/Публисис"/, Иво Алтънов /управляващ директор – Noble Graphics/, Йоана Панчева /акаунт директор – DDB Sofia/, Лили Георгиева /лидер – Mindshare/, Лилия Илиева /оперативен директор – Euro RSCG/MPG/, Пламена Филипова /медиа директор – КРЕС/.Фестивалът на Асоциацията на рекламните агенции (ФАРА), който оценява креативните постижения в българската реклама, започна при по-засилено участие тази година. Общо 40 агенции с 319 заявки се включиха в надпреварата в Албена, като това е с 10% повече от 2010 година, когато рецесията силно беше свила броя на участниците. Повече заявки обаче не означава по-добро качество на представените проекти.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
7 коментара
Страхотно!
Пържене на бис
Продукт/услуга: олио за многократно пържене Палмолина
Рекламодател: Олинеза
Агенция: Publicis
what the fuck?
Много, много слабо изглежда тая година... Не им завиждам на журито (въпреки че кво ли им пука - ще гласуват пак за своите)... А и вече да спрат да се оправдават с кризата - нали точно тя щеше да извади още по-креативни практични решения... Онлайн кампаниите, където трябва да има подем, също са доста слабички според мен, въпреки че са им пляснали 1000 измислени категории...
До коментар [#3] от "jiffylube":
Така е!
Това си е хубав повод за дружеско напиване, с местно значение, без представителност, поради кастовата избирателност и ограниченост... Когато започнат да следят целия пазар, без заявки за участие и пр. хватки, тогава може да съществува и претенцията за национални постижения...
бил съм там като гост..
те само пият и пудрят нослета
а и да ви кажа честно в последната година , не се сещам каквато и да е качествена реклама /под каквато и да е форма/
а радио рекламите са скандални :)
А в статията нищо не се казва, че основния мотив за присъствие е зверското напиване, но коментарите доизясняват картинката. Ей Капиталци, кога ще се научите да представяте цялата картинка и най важните моменти от нея? Не съм виждал творческа единица (рекламна агенция, кинокомпания и т.н.) без да е залята с тонове алкохол. Няма по големи алкохолици от т.нар. "творци".
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.