Какво се случи в първите два дни на ФАРА?

Има няколко изявени фаворита за приза Агенция на годината

Кризата наложи нестандартни решения и в рекламата
Кризата наложи нестандартни решения и в рекламата    ©  Анелия Николова
Кризата наложи нестандартни решения и в рекламата
Кризата наложи нестандартни решения и в рекламата    ©  Анелия Николова

Творческо жури

Йордан Жечев - председател /творчески директор – DDB Sofia/ и членове: Андрей Андреев-Вини /творчески директор – New Moment New Ideas Company/, Велина Мавродинова /творчески директор – "Ентусиазъм"/, Виктор Видас /творчески директор – Publicis MARC/, Владимир Цонков /творчески директор – Saatchi & Saatchi/, Иван Киров /творчески директор – McCann Erickson София/, Иван Сиджаков /заместник управляващ директор – ARCHER IDEAS/, Илиан Илиев /артдиректор – Ogilvy Group/, Марсел Леви /творчески директор – Noble Graphics/, Мартин Димитров /творчески директор – reforma/, Мартин Марков /творчески директор – the Smarts/, Станислава Ивкова /творчески директор – КРЕС/; и

Медийно жури

Десислава Олованова /изпълнителен директор и основател - reforma/, Десислава Стоянова /изпълнителен директор – "ЗенитОптимедия/Публисис"/, Иво Алтънов /управляващ директор – Noble Graphics/, Йоана Панчева /акаунт директор – DDB Sofia/, Лили Георгиева /лидер – Mindshare/, Лилия Илиева /оперативен директор – Euro RSCG/MPG/, Пламена Филипова /медиа директор – КРЕС/.

Фестивалът на Асоциацията на рекламните агенции (ФАРА), който оценява креативните постижения в българската реклама, започна при по-засилено участие тази година. Общо 40 агенции с 319 заявки се включиха в надпреварата в Албена, като това е с 10% повече от 2010 година, когато рецесията силно беше свила броя на участниците. Повече заявки обаче не означава по-добро качество на представените проекти.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал