Какво се случи в първите два дни на ФАРА?

Има няколко изявени фаворита за приза Агенция на годината

Кризата наложи нестандартни решения и в рекламата
Кризата наложи нестандартни решения и в рекламата
Кризата наложи нестандартни решения и в рекламата    ©  Анелия Николова
Кризата наложи нестандартни решения и в рекламата    ©  Анелия Николова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Творческо жури

Йордан Жечев - председател /творчески директор – DDB Sofia/ и членове: Андрей Андреев-Вини /творчески директор – New Moment New Ideas Company/, Велина Мавродинова /творчески директор – "Ентусиазъм"/, Виктор Видас /творчески директор – Publicis MARC/, Владимир Цонков /творчески директор – Saatchi & Saatchi/, Иван Киров /творчески директор – McCann Erickson София/, Иван Сиджаков /заместник управляващ директор – ARCHER IDEAS/, Илиан Илиев /артдиректор – Ogilvy Group/, Марсел Леви /творчески директор – Noble Graphics/, Мартин Димитров /творчески директор – reforma/, Мартин Марков /творчески директор – the Smarts/, Станислава Ивкова /творчески директор – КРЕС/; и

Медийно жури

Десислава Олованова /изпълнителен директор и основател - reforma/, Десислава Стоянова /изпълнителен директор – "ЗенитОптимедия/Публисис"/, Иво Алтънов /управляващ директор – Noble Graphics/, Йоана Панчева /акаунт директор – DDB Sofia/, Лили Георгиева /лидер – Mindshare/, Лилия Илиева /оперативен директор – Euro RSCG/MPG/, Пламена Филипова /медиа директор – КРЕС/.

Фестивалът на Асоциацията на рекламните агенции (ФАРА), който оценява креативните постижения в българската реклама, започна при по-засилено участие тази година. Общо 40 агенции с 319 заявки се включиха в надпреварата в Албена, като това е с 10% повече от 2010 година, когато рецесията силно беше свила броя на участниците. Повече заявки обаче не означава по-добро качество на представените проекти.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
7 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    nmarkov avatar :-P
    Aragorn
    • - 3

    Страхотно!

    Нередност?
  • 2
    lol avatar :-|
    lol
    • + 13

    Пържене на бис
    Продукт/услуга: олио за многократно пържене Палмолина
    Рекламодател: Олинеза
    Агенция: Publicis

    what the fuck?

    Нередност?
  • 3
    jiffylube avatar :-|
    jiffylube
    • + 5

    Много, много слабо изглежда тая година... Не им завиждам на журито (въпреки че кво ли им пука - ще гласуват пак за своите)... А и вече да спрат да се оправдават с кризата - нали точно тя щеше да извади още по-креативни практични решения... Онлайн кампаниите, където трябва да има подем, също са доста слабички според мен, въпреки че са им пляснали 1000 измислени категории...

    Нередност?
  • 4
    europeycho avatar :-P
    еuroГаньо
    • + 4

    До коментар [#3] от "jiffylube":
    Така е!

    Нередност?
  • 5
    borabora54 avatar :-P
    borabora54
    • + 3

    Това си е хубав повод за дружеско напиване, с местно значение, без представителност, поради кастовата избирателност и ограниченост... Когато започнат да следят целия пазар, без заявки за участие и пр. хватки, тогава може да съществува и претенцията за национални постижения...

    Нередност?
  • 6
    velin_lyakov avatar :-P
    velin_lyakov
    • + 6

    бил съм там като гост..
    те само пият и пудрят нослета

    а и да ви кажа честно в последната година , не се сещам каквато и да е качествена реклама /под каквато и да е форма/
    а радио рекламите са скандални :)

    Нередност?
  • 7
    sulio_parvi avatar :-|
    sulio_parvi
    • + 2

    А в статията нищо не се казва, че основния мотив за присъствие е зверското напиване, но коментарите доизясняват картинката. Ей Капиталци, кога ще се научите да представяте цялата картинка и най важните моменти от нея? Не съм виждал творческа единица (рекламна агенция, кинокомпания и т.н.) без да е залята с тонове алкохол. Няма по големи алкохолици от т.нар. "творци".

    Нередност?
Нов коментар