С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
62 7 окт 2011, 17:17, 22857 прочитания

"Дневник" + "Пари" = "Капитал Daily"

Bonnier и "Икономедиа" сключиха сделка за стратегическо партньорство и в."Пари" вече ще е част от портфолиото на българската група

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
След по-малко месец на вестникарския пазар в България ще се появи нов бизнес всекидневник, който ще събира в себе си най-доброто от досегашните два на този пазар - "Дневник" и "Пари". Новото издание ще се казва "Капитал Daily" и ще предлага познатия микс от качествена журналистика, анализи и коментари на най-важните новини от деня, така че активните хора да имат достоверна и смислена информация, за да планират по-добре работата и живота си.

Това ще е най-видимото последствие от сделката за стратегическо партньорство, която беше сключена преди седмица между "Икономедиа" (издател на "Капитал") и шведската медийна група Bonnier.


Новият изпълнителен директор на "Икономедиа" Лилия Апостолова. До сега тя беше изпълнителен директор и главен редактор на "Пари", а преди това е работила като журналист и управляващ редактор в "Капитал".


Фотограф: Цветелина Белутова
"Логиката на сделката е да се обедини бизнес аудиторията на бг пазара и да има повече потенциал за създаване на качествена журналистика", казва Лилия Апостолова. Досега тя беше изпълнителен директор на българското дружество на Bonnier и главен редактор на "Пари". След сделката Апостолова става изпълнителен директор на Икономедиа. "Със сливането на двете издания техните силни страни ще се допълнят и новият всекидневник ще бъде доста по-добър от двата досегашни", казва още тя.

Преговорите за сключването на сделката продължиха няколко месеца, като към бизнес всекидневника са проявявали интерес и други участници на медийния пазар. "Към "Пари" имаше много голям интерес, но Bonnier избраха като най-логична сделката с "Икономедиа", казва Лилия Апостолова.

Според Андерс Ериксон, изпълнителен директор на Bonnier Business Press International, неговата компания и "Икономедиа" ще формират "по-силна комбинация по отношение на бъдещото развитие на продуктите". "Bonnier очаква дългосрочното си партньорство и сътрудничество с "Икономедиа", което ще последва от подписването на днешното споразумение", каза той.



За Иво Прокопиев, съсобственик на "Икономедиа", подписването на договор ще позволи на двете компании да обменят информация, ноу-хау и добри практики. "Това ще помогне за подобряването на качествената журналистика и ще заздрави независимостта на изданията", категоричен е Прокопиев.

След сливането на "Дневник" и "Пари" издателите ще положат усилия съвпадащите рекламодатели и абонати на двата вестника да получат повече стойност за инвестициите си. "Ще бъде удължен периодът на абонамента, а компаниите, които са предплатили да получават вестниците, ще получат възможности и за контекстуални реклами, които да представят техния бизнес в сайтовете на "Икономедиа", казва Лилия Апостолова.

Непроменен ще остане фокусът на различните продукти, които групата издава. "Трите информационни продукти под марката "Капитал" (седмичника "Капитал", "Капитал Daily" и capital.bg) ще бъдат насочени към групата на активните хора, които взимат решения", обяснява новият изпълнителен директор на "Икономедиа". Промяна ще има в dnevnik.bg. "Той ще се развива като най-широката медийна платформа на издателската група, която ще е насочена към всички активни интернет потребители", казва Апостолова.

Според нея "Икономедиа" ще продължи да бъде водеща компания, която произвежда качествено съдържание и дава цялостни маркетингови решения на своите партньори през всички информационни платформи: хартия, уебсайтове, мобилни приложения за таблети и смартфони, събития и директен маркетинг.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Агенцията ExpandX и Wness TV започват да предлагат съвместна услуга Агенцията ExpandX и Wness TV започват да предлагат съвместна услуга

През Goldies media group двете компании ще работят върху създаването на видеопродукции

14 ное 2019, 1637 прочитания

ЕК одобри KKR да купи германския издател Axel Springer ЕК одобри KKR да купи германския издател Axel Springer

Според комисията новата структура на компанията няма да доведе до промени на пазара

13 ное 2019, 1280 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Предателството на медиите

Масовата продажба на редакционно съдържание е един от най-тъжните феномени в тази предизборна кампания

Още от Капитал
Трудни времена за SoftBank

След фиаското с WeWork империята на Масайоши Сон има нужда от промяна

Пресъхналият Перник

Приблизително 60 хил. души ще бъдат засегнати от бъдещия воден режим в област Перник

Новата дългова криза на здравната каса

Институцията плаща със здравни вноски наказателни лихви и адвокатски хонорари

Европа и светът според Макрон

Френският президент е прав за проблемите на ЕС. Но не успява да намери партньори за решаването им

Близкият и далечен Николай Атанасов

Поетът и ЛГБТ активист почина на 41 години и остави литературно наследство, което ще бъде открито от ново поколение читатели

Приемно село

"Резиденция Баба" изпраща на село млади хора, които в продължение на три седмици опознават местните и техните традиции

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10