Предателството на медиите

Масовата продажба на редакционно съдържание е един от най-тъжните феномени в тази предизборна кампания

В печатните и онлайн медии, журналистическите текстове най-често  директно се заменят с PR публикации, без това да е ясно обозначено
В печатните и онлайн медии, журналистическите текстове най-често  директно се заменят с PR публикации, без това да е ясно обозначено
В печатните и онлайн медии, журналистическите текстове най-често директно се заменят с PR публикации, без това да е ясно обозначено    ©  Надежда Чипева
В печатните и онлайн медии, журналистическите текстове най-често директно се заменят с PR публикации, без това да е ясно обозначено    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Според закона

До 12-ти септември телевизии, радиостанции, вестници и електронн ииздания трябваше да изпратят до Сметната палата тарифите си за отразяване на предизборната кампания. Това са направили: 51 радиостанции, 61 телевизии (вкл. кабелни), 65 вестници и списания, 50 електронни сайта.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове