Изгубени в пресата
Вестниците в цял свят търсят начини да капитализират увеличаващата се онлайн аудитория


Райна Лазарова

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Who wants yesterday’s papers, who wants yesterday’s girls….
Rolling Stones
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
7 коментара
"Само през 2008 г. американската вестникарска индустрия е използвала за дейността си около 125 млн. изсечени дървета. Вредата на този сектор от икономиката върху природата се увеличава и като се прибавят и разходите за вода, използвана в производството и оставения въглероден отпечатък."
http://www.reader.bg/news/item/364.html
В тази връзка искам да поздравя Капитал, че ни предоставят безвъзмездно да изтеглим електронен вариант на вестника. Едно наистина смело решение. Поздравления!
Но да попитам защо закрихте сайта За града, трансформиран в Градски? Столицата има нужда от подобен сайт. От кого се уплашихте? Защото не виждам никаква друга обективна причина да спрете този сайт.
Незнам от какво значение е бързината, но за мен от голямо значение е качеството на поднесената информация. Абониран съм за десетки български и чуждестранни медии през РСС и определено мога да кажа, че част от медиите само ги прелиствам. Не мога например да допусна, че една уважаваща себе си медия ще си позволи за статия да използва следното заглавие "Леля Иванка развълнувана, брат й чака бебе Тръмп".
За мен стойностните медии си остават Дневник, Капитал, Инвестор и Медиапул. Също така съм абониран и за доста блогове, в които като цяло информацията не е пречупена през призмата на рекламодателите.
И накрая ще кажа, че във връзка с горното си направих един експеримент - времето за което прегледах днешните новини от Дарик, Труд, Днес и Вести е по-малко отколкото времето, което отделих за 30-те петъчни статии на Капитал.
Хубава и навременна статия.
Дразня се, когато някой каже, че с медиите е свършено.
Това, че за атентата в Домодедово, например, научихме от социалните мрежи и че в тях първи се пуснаха клипове на очевидци, не значи, че споделянето в Twitter & Facebook ще измести вестници, телевизия и информационни сайтове. Социалните мрежи не са заплаха за стандартните медии, напротив - те са предимство. Поздравления за тези, които успеят да извлекат полза от ситуацията. Медиите не умират, а еволюират.
Четвъртата власт вече е Интернет, а не журналистите.
Рекламодателите и политиците се доверяват все повече на социални медии и блогъри и инвестират в тях, а не в старите медии.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.