Made in USA

Ogilvy Sofia заложиха на творчески директор, който няма опит на българския пазар. Защо?

Робърт Манли не предвижда промени в структурата на криейтив отдела на
Ogilvy Sofia
Робърт Манли не предвижда промени в структурата на криейтив отдела на Ogilvy Sofia    ©  Цветелина Белутова
Робърт Манли не предвижда промени в структурата на криейтив отдела на
Ogilvy Sofia
Робърт Манли не предвижда промени в структурата на криейтив отдела на Ogilvy Sofia    ©  Цветелина Белутова

Робърт Манли, криейтив директор на Ogilvy Sofia

"Понякога компаниите искат присъствие във Facebook, но не се замислят, че този канал може да не е най-добрият начин за достигане до техните потребители."

Творческият директор в рекламната агенция е не просто човекът, призван да намери общ език между маркетинга и изкуството. Негова е и отговорността да увлече енергията и потенциала на талантите, които управлява и да ги превърне в работещи решения за клиента. Такива професионалисти с достатъчно опит и умения винаги са били дефицит на малък пазар като българския, който на всичкото отгоре няма и адекватно образование в областта.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се