Доверието преди всичко
В криза, когато рекламните бюджети са малки, е важно тиражите да са прозрачни
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Най-големият германски вестник Bild има тираж от 3.7 млн. броя и това може да го види всеки в интернет, защото на германския пазар има работеща организация за одит на тиражите. Достъпни са и данните за продадени копия и за брой абонати. В България ситуацията е съвсем различна.
На развитите медийни пазари одитирането на тиражите на печатните издания е важен елемент от поддържането на взаимното доверие между рекламодателите и медиите. Повече от 15 години, откакто в България има свободен и относително развит бизнес с вестници и списания, тиражите продължават да са строго пазена тайна.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
Чета и едва се сдържам да не се разсмея :) Данните за тиржите не били важни, влиянието на печатното издание не зависело от тиража, не знам си кое не било достатъчно условие, не знам си кой бил лидер на пазара :):):) Толкова ви е страх от одит на тиражите (защото ще лъснат доста от глупостите и легендите, които сами разпространявате за изданията си), че чак ставате смешни в очите на непредубедените читатели.
Покажете достоверна (!) информация за отпечатания и продадения тираж, пък оставете рекламодтелите сами да преценят кое е важно и кое не.
"Асоциацията на рекламните агенции (АРА)" Вече няма!
Има С БАКА и само вие не го знаете...
:-)
Цена на 1000 читатели - че те масово имат тиражи по 2-3 хиляди...
:-)
Абе трагична работа. Как да се вържат на одит, когато множеството вестници продават по 20-30 хиляди, пък за списанията да не говорим.
Ако това стане, реклами ще има само в "Уикенд" и "Трета възраст" :)
Ми ако най-много се продават, да взимат рекламите и парите Уикенд и Трета възраст.
То рекламата май беше, за да има ефект, не за да храним приятелите от приятелските медии. Или греша? Ох, забравих, трябва да подкрепяме лидерите на мнение.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.