Виж кой гледа
Коректността на данните за гледаемостта на телевизиите също е под въпрос


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Българските рекламодатели са единодушни, че тв рекламата остава най-удобният канал да похарчат маркетинговите си бюджети. Над 80% от населението прекарва голяма част от времето си пред малкия екран и това се потвърждава от данните на анализаторите от GfK и на Market Test TGI - България.
И тъй като отделят голямата част от парите си за телевизия, компаниите закономерно изискват прецизна информацията за това колко точно и какви хора гледат предаванията на различните канали. В България мониторинг върху гледаемостта на предаванията (т.нар. пийпълметрия) от около година предлага GfK Audience Research Bulgaria (GARB). Преди това пазарът беше раздвоен - данните за зрителския интерес идваха от компаниите TNS/TV Plan и GARB.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
данните с просто око са изключително съмнителни, като започнем от общия брой зрители - изглежда тотално завишен, минем през подценяването на София, толерирането на провинциалните семейства... едва ли от bTV са искрени в желанието си за одит, начинът по който се избират домакинствата ги устройва, а фактът че от 2006 никой не си е направил труда да провери какво става с рейтингите си е престъпление.
Като няма пари... анализи мноооого...
"Българските рекламодатели са единодушни, че тв рекламата остава най-удобният канал да похарчат маркетинговите си бюджети."
да определено е бърз и удобен начин да прахосаш купища пари със съмнителен ефект - защото ефекта е минимален освен ако парите не са наищина големи купчини :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.