Медиите очакват лоша 2012 г.

Рекламодателите сключват по-краткосрочни договори и намаляват бюджетите си

Джаки Кели, изпълнителen директор на Universal McCann Interpublic Group
Джаки Кели, изпълнителen директор на Universal McCann Interpublic Group
Джаки Кели, изпълнителen директор на Universal McCann Interpublic Group    ©  Brendan Mcdermid
Джаки Кели, изпълнителen директор на Universal McCann Interpublic Group    ©  Brendan Mcdermid
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Собственици и мениджъри на медии от Северна Америка и Европа се подготвят за глобален икономически спад през 2012 г., като отбелязват, че все по-масово явление става рекламодателите да търсят по-краткосрочни и гъвкави сделки в опит да се предпазят от поредна криза. Това мнение бе споделено от мнозинството от присъстващите на организираната от "Ройтерс" Global Media Summit в Ню Йорк.

След като най-накрая явно бяха започнали да увеличават разходите си за реклама, корпорациите отново започват да показват признаци на рязане на бюджетите си, подобни на онези от драматичните 2007 и 2008 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове