Медиите очакват лоша 2012 г.
Рекламодателите сключват по-краткосрочни договори и намаляват бюджетите си
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Собственици и мениджъри на медии от Северна Америка и Европа се подготвят за глобален икономически спад през 2012 г., като отбелязват, че все по-масово явление става рекламодателите да търсят по-краткосрочни и гъвкави сделки в опит да се предпазят от поредна криза. Това мнение бе споделено от мнозинството от присъстващите на организираната от "Ройтерс" Global Media Summit в Ню Йорк.
След като най-накрая явно бяха започнали да увеличават разходите си за реклама, корпорациите отново започват да показват признаци на рязане на бюджетите си, подобни на онези от драматичните 2007 и 2008 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
ЕОН бяга от България - страната на мутрите, мафията и корупцията !!! ЕОН е №1 сред частните компании в енергетиката по света и това е много ЛОШ знак за мутренско-мафиотска България !!!!!!!!
В България НЯМА грижи и пари за хората, няма справедливост, няма нормално държавно управление – ИМА само мутри, червени милионери, ДС трафиканти и техните слуги !!! България е държава на червената мутро-мафия, начело с Бойко Борисов !!!!!
До коментар [#1] от "cobourga":
"ЕОН е №1 сред частните компании в енергетиката по света"
Как го измисли това? ЕОН е решила да промени политиката си като инвестира в големи и бързоразвиваши се пазари като Бразилия и далечния Изток. Това е. А между поведението на ЕОН в Германия и поведението на ЕОН в България разликата е огромна.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.