С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
3 9 дек 2011, 13:04, 9104 прочитания

На лов за звезди

Или как да използваме популярните личности в рекламата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Пет медийни тенденции на 2011

Най-важните процеси на пазара, които ще продължат и догодина

16 дек 2011

Виж кой гледа

Коректността на данните за гледаемостта на телевизиите също е под въпрос

2 дек 2011

Далеч от нормалното

или как (не) ще се променят бюджетите за маркетинг на рекламодателите през 2012 г.

25 ное 2011

"Шоу" бизнес

След като купи 34% от "Стандарт", "ГМ прес" придоби сайта blitz.bg и групата вестници около него

11 ное 2011

I, Marketer

Маркетингови експерти обрисуваха най-важното от дигиталния маркетинг по време на DIGITAL|K

30 сеп 2011

Защо е най-важният въпрос в социалния маркетинг

Вторият панел на DigitalK мина под знака на това как да ангажираме потребителите онлайн

26 сеп 2011

Кубчето на Рубик

Най-големите рекламодатели в телевизия остават непроменени, но останалите в топ 50 силно разместват позициите си

26 авг 2011

И твойта BG Mamma също

Онлайн обществото на майките е ухажвана целева група, но не всички рекламодатели умеят да комуникират с тях

26 авг 2011

Как да стигнем до клиентите онлайн

Вторият панел на конференцията за дигитални технологии на Капитал ще се концентрира върху онлайн отношенията между компаниите и техните клиенти

18 авг 2011

Голямото кинопробуждане

Българските филми се отвориха към публиката, но ще запазят ли подема си

15 юли 2011


Ако сте от тези, които обичат да "бодват" в Happy, значи сте сред феновете на Димитър Рачков и Мария Игнатова, Радина Кърджилова и  Асен Блатечки. Те отдавна са не само популярни лица от комедийни предавания и сериали, но и желани лица за рекламни клипове.

През последните няколко години българският продуцентски пазар се еманципира още повече с помощта на телевизиите. Медиите започнаха да инвестират, а продуцентите - да произвеждат гледаеми сериали и риалити формати, които пък родиха нови звезди на пазара.


Изграждането на популярни екранни образи дава храна не само на шоу бизнеса и телевизиите, булевардните и светските издания, а и на рекламодателите. Освен в "Стъклен дом" или "Под прикритие", "Пълна лудница" и "Комиците" актьорите се усмихват и по време на рекламните паузи в клиповете на вериги за бързо хранене, банки, автомобилни компании и др. Актрисата Елена Петрова ("Стъклен дом") рекламира Activia на Danone, а колежката й Яна Маринова мие зъбите си само с пастата за зъби Astera Total на Aroma Cosmetics. Певицата Поли Генова се появява в клип на McDonald's, Захари Бахаров ("Под прикритие") ни казва колко добри са колите на Great Wall Motors - Ловеч. Могат да се дадат още много примери.

Маркетинговият метод , при който успешни спортисти и популярни екранни образи се използват като рекламни лица на продукти и услуги залага на принципа, че публиката харесва "звездите" и подкрепата им в кампанията би повлияла позитивно на потребителските навици.

Знаменитостите са добре познати, харесвани лица с опит пред камера. Това ги превръща в предпочитани образи за модни линии, козметика, хранителни продукти, коли и накратко всякакъв продукт, който би бил подходящ на конкретния образ. Според специализираното издание за маркетинг и реклама AdAge, една пета от всички реклами, които се разпространяват по света, са базирани върху получаване на подкрепа към конкретни продукти от популярна фигура. Компанията за производство на спортни стоки Nike например инвестира в "звездна подкрепа" около 500 млн. долара годишно.



Голяма част от приходите на звездите идват точно от т.нар. подкрепа към продукт или услуга. Бранд мениджърът на Aroma Cosmetics Деница Милева обяснява, че изборът на знаменитост като рекламно лице бързо и ефективно може да изгради позитивен и разпознаваем образ. "Рекламното лице създава топлата връзка между продукта и потребителя. Благодарение на него потребителят се фокусира върху конкретен бранд или продукт в морето от такива, разпознава го лесно и бързо прави избора си", допълни тя.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

20 ноември 2018г.
София хотел Балкан

capital.bg/banks

Шеста годишна конференция "Банките и бизнесът"



Теми в програмата:


  • Банковият сектор през 2019 – приоритети и предизвикателства
  • Подготовка за банковия съюз и ERM 2 – какво е важно и какви ще са ефектите върху бизнеса
  • Тенденции при кредитирането - ще има ли промяна в цената на и какво ще е движението на лихвите
  • Нови възможности и програми за финансиране
  • Пазарът на необслужвани кредити
  • Иновации и технологични решения за по-висока ефективност на сектора​

Повече информация и програма: capital.bg/banks

Прочетете и това

HBO сваля цената на онлайн платформата си и предлага нова опция за плащане 2 HBO сваля цената на онлайн платформата си и предлага нова опция за плащане

HBO GО вече ще струва 2.99 евро на месец за директните абонати на услугата

14 ное 2018, 1378 прочитания

АЕЖ - България, поиска от президента да наложи вето на медийния закон на Пеевски 1 АЕЖ - България, поиска от президента да наложи вето на медийния закон на Пеевски

Днес обаче документът бе публикуван в Държавен вестник и очевидно президентът го е подписал още миналата седмица

13 ное 2018, 1179 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Диляна Грозданова стана президент на издателския борд на "24 часа" и "Труд"

Собствениците на вестниците Любомир Павлов и Огнян Донев излизат от борда

Проверките на банките: Отново под стрес

Влизането на България в единния европейски надзор ще мине през проверка от ЕЦБ на шест български банки

Икономиката настина

Брутният вътрешен продукт расте по-бавно за второ поредно тримесечие

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

20 въпроса: Мария Касимова

Най-новата й книга - "Балканска рапсодия" (изд. "Колибри"), излезе тази есен

Живот след живота

Режисьорката Петя Накова за новия си роман, в който документира битката с рака на гърдата

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 46

Капитал

Брой 46 // 17.11.2018 Прочетете
Капитал PRO, Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 17.11.2018 Прочетете