На лов за звезди

Или как да използваме популярните личности в рекламата

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Ако сте от тези, които обичат да "бодват" в Happy, значи сте сред феновете на Димитър Рачков и Мария Игнатова, Радина Кърджилова и  Асен Блатечки. Те отдавна са не само популярни лица от комедийни предавания и сериали, но и желани лица за рекламни клипове.

През последните няколко години българският продуцентски пазар се еманципира още повече с помощта на телевизиите. Медиите започнаха да инвестират, а продуцентите - да произвеждат гледаеми сериали и риалити формати, които пък родиха нови звезди на пазара.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    bombov_saruiar avatar :-|
    bombov_saruyar
    • - 1
    • + 5

    Да, потребителя не винаги е склонен да купи продукта, просто защото е рекламиран от звезда. Затова рекламата трябва да е интересна, хубава, забавна и продукта само косвено/ненатрапчиво да се асоциира с гледаемия рекламния клип.

    Нередност?
  • 2
    gt avatar :-|
    гт
    • - 1
    • + 8

    Още в началото, с което изобщо не съм съгласен, заради тази абсурдна логическа връзка, можехте да попитате и как се използват тези лица.

    Защото точно в новото видео на Хепи са събрани в един тюрлюгювеч телевизионните образи на тъп футболист, патка, фатална красавица, бандит с голямо сърце и идиот. Че и баткото на идиота...

    НЕ! популярните актьори - а образите им.

    И този сбирчок - е Хепи. Не! Мерси. Не бодвам.

    Иначе - Еба ти кефа, казал Халваджиян, получавайки хонорара си...

    :-)

    "От компанията "Danone България" не коментираха казуса с Елена Петрова, тъй като договорът с нея е бил сключен от предишен маркетинг директор."

    - Тениална комуникация! :-)

    "Деница Милева от Aroma разказва, че "Яна Маринова има много естествено излъчване, некомерсиално поведение и много елегантна визия - това са качества, които най-много прилягаха на качеството на бранда Astera"."

    - Извинявайте, ама не сте за тази професия вие... :-)

    "Напълно непрепоръчително е участието в кампании на конкуриращи се продукти, коментира продуцентът и съсобственик на Camera Димитър Митовски ("Стъклен дом", "Под прикритие"). Той е убеден, че това би компрометирало работата и на двете страни. "Съгласете се, че не може да използвате един и същ актьор за две конкурентни пасти за зъби.""

    - И саламите... :-)

    ...

    А темата е добра...

    :-)

    Нередност?
  • 3
    emilia_emilia avatar :-|
    emilia_emilia
    • + 4

    Не избирам продуктите, защото са рекламирани от известни лица. Още повече, когато те са български, защото смятам, че експлоатираните образи са много елементарни и отблъскващи.
    Рекламата на Хепи е под всякаква критика и не мога да си обясня, защо тази верига направи такъв завой. Не че качеството, което предлагат е кой знае какво, но поне преди не дразнеха.
    Относно Рачков и Игнатова - извинявам се, но когато сключват договор за реклама с дадена компания няма ли клауза, че не могат да участват в други кампании. Защото образите им присъстват на доста места.

    Нередност?
Нов коментар