След сезона на "пичовете"*
Кои компании търсят нови рекламни агенции и кои вече намериха
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
За компаниите и за рекламните агенции 2011 завърши с напрегнати разговори и търсене на оптимални решения. И двете страни - и рекламодатели, и агенции, бяха впрегнали всички сили, за да търсят ефективност. Първите желаят да оптимизират разпределянето на инвестициите си, вторите - да свършат работата си максимално добре и да спечелят нови клиенти, много често на всяка цена.
В момента на пазара текат рекламни "пичове", други вече са приключили и се чакат резултатите. "Сравнително големият брой конкурси в края на миналата и началото на тази година според мен показва, че бизнесът търси както добри идеи, така и оптимизация на бюджетите си", коментира управителят на Аll Channels Communication Group Александър Дурчев.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове