След сезона на "пичовете"*

Кои компании търсят нови рекламни агенции и кои вече намериха

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

За компаниите и за рекламните агенции 2011 завърши с напрегнати разговори и търсене на оптимални решения. И двете страни - и рекламодатели, и агенции, бяха впрегнали всички сили, за да търсят ефективност. Първите желаят да оптимизират разпределянето на инвестициите си, вторите - да свършат работата си максимално добре и да спечелят нови клиенти, много често на всяка цена.

В момента на пазара текат рекламни "пичове", други вече са приключили и се чакат резултатите. "Сравнително големият брой конкурси в края на миналата и началото на тази година според мен показва, че бизнесът търси както добри идеи, така и оптимизация на бюджетите си", коментира управителят на Аll Channels Communication Group Александър Дурчев.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове