🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

След сезона на "пичовете"*

Кои компании търсят нови рекламни агенции и кои вече намериха

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

За компаниите и за рекламните агенции 2011 завърши с напрегнати разговори и търсене на оптимални решения. И двете страни - и рекламодатели, и агенции, бяха впрегнали всички сили, за да търсят ефективност. Първите желаят да оптимизират разпределянето на инвестициите си, вторите - да свършат работата си максимално добре и да спечелят нови клиенти, много често на всяка цена.

В момента на пазара текат рекламни "пичове", други вече са приключили и се чакат резултатите. "Сравнително големият брой конкурси в края на миналата и началото на тази година според мен показва, че бизнесът търси както добри идеи, така и оптимизация на бюджетите си", коментира управителят на Аll Channels Communication Group Александър Дурчев.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

6 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    sluchaenminuvach avatar :-|
    Vassilissa Ivanova
    • - 5
    • + 19

    А какъв е замиисълът на това материалче, освен да ни информира за спечелените от Ол чанълс клиенти? Каква ви е всъщност тезата и до какви изводи стигате след това изключително задълбочено жураналистически анализ? И въобще, кой е таргет на този материал? Ако все пак е за хора от бранша - реклама и маркетинг, щото едвали темата за питчовете вълнува някой друг, то не е лошо да си проверявате информацията и да не спрягате произволно имена на агенции. А btw, така и не разбрах кой е спечелил питча на годината?

    Нередност?
  • 2
    rozix78 avatar :-|
    Rozalina Temelkova
    • - 3
    • + 25

    Аз също не разбрах кой е спечелил пича на годината, но разбрах едно - product placement има вече дори и в т.нар.журналистически анализи. То всъщност само product placement има.
    Както се казва - каквато ни е държавата, такава ни е и жулналистиката, че и рекламата ... уви.

    Нередност?
  • 3
    elektroe avatar :-@
    elektroe
    • - 5
    • + 8

    "Карат България" е спечелила пича на годината. Мрънкала.

    Нередност?
  • 4
    aganderov avatar :-|
    Marin Aganderov
    • - 7
    • + 4

    Полезна информация за хора, които работят в този бранш. Като ти е безинтересно ГТФО

    Нередност?
  • 5
    mozaka avatar :-|
    mozaka
    • - 1
    • + 7

    от Капитал са пичове и пички!
    ако ще използвате чуждица, ползвайте "питчове"

    Нередност?
  • 6
    cilantro avatar :-P
    Sofia Cohen
    • - 4
    • + 1

    Браво на Ол Чанълс!

    :)

    Нередност?
Нов коментар