След сезона на "пичовете"*
Кои компании търсят нови рекламни агенции и кои вече намериха
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
За компаниите и за рекламните агенции 2011 завърши с напрегнати разговори и търсене на оптимални решения. И двете страни - и рекламодатели, и агенции, бяха впрегнали всички сили, за да търсят ефективност. Първите желаят да оптимизират разпределянето на инвестициите си, вторите - да свършат работата си максимално добре и да спечелят нови клиенти, много често на всяка цена.
В момента на пазара текат рекламни "пичове", други вече са приключили и се чакат резултатите. "Сравнително големият брой конкурси в края на миналата и началото на тази година според мен показва, че бизнесът търси както добри идеи, така и оптимизация на бюджетите си", коментира управителят на Аll Channels Communication Group Александър Дурчев.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
6 коментара
А какъв е замиисълът на това материалче, освен да ни информира за спечелените от Ол чанълс клиенти? Каква ви е всъщност тезата и до какви изводи стигате след това изключително задълбочено жураналистически анализ? И въобще, кой е таргет на този материал? Ако все пак е за хора от бранша - реклама и маркетинг, щото едвали темата за питчовете вълнува някой друг, то не е лошо да си проверявате информацията и да не спрягате произволно имена на агенции. А btw, така и не разбрах кой е спечелил питча на годината?
Аз също не разбрах кой е спечелил пича на годината, но разбрах едно - product placement има вече дори и в т.нар.журналистически анализи. То всъщност само product placement има.
Както се казва - каквато ни е държавата, такава ни е и жулналистиката, че и рекламата ... уви.
"Карат България" е спечелила пича на годината. Мрънкала.
Полезна информация за хора, които работят в този бранш. Като ти е безинтересно ГТФО
от Капитал са пичове и пички!
ако ще използвате чуждица, ползвайте "питчове"
Браво на Ол Чанълс!
:)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.