Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
9 9 яну 2012, 12:11, 3019 прочитания

Медиите в Словения ще искат пари за онлайн достъп

Пробният период започва на 16 януари и в него ще участват осем основни издатели

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Потребителите ще трябва да плащат месечно по 4.89 евро

Осем основни издатели в Словения ще започнат да предлагат срещу заплащане съдържанието от новинарските си интернет сайтове, предаде БТА. По този начин страната ще последва Словакия, която въведе тази практика през миналата година. Словашката компания "Пиано медиа" (Piano Media) заяви днес, че пробният период в Словения ще започне на 16 януари с участието на осем основни издатели, сред които най-големият всекидневник "Дело". От потребителите ще бъде поискано да плащат по 4.89 евро.

През май 2011 г. всички основни словашки вестници и другите медии предложиха безграничен достъп до смятани за ексклузивни сайтове срещу такса от 2.9 евро (3.71 долара) месечно. Той се реализира също от базираната в Братислава "Пиано медиа". В замяна на плащаната такса "Пиано медиа" ще получи дял от печалбата.


Проектът се базира на предположенията, че интернет потребителите са готови да плащат за качествена информация. В Словакия в проекта се включиха най-старият вестник "Правда", телевизионният оператор SME, бизнес вестникът Medialne.sk, седмичникът "Тузден", видеопортала MeToo.sk, месечното ИТ списание PC Revue и др.

"Пиано медиа" получава 30% от приходите от абонати, а останалите се разпределят между медиите в зависимост от посещаемостта и времето прекарвано на техните сайтове. Словакия разполага с 4 млн. интернет потребители при 5.7 млн. души население.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога

Изпълнителният директор на комуникационния бизнес и оперативен директор на групата "Publicis Groupe България" пред "Капитал"

5 апр 2020, 711 прочитания

Брандовете и вируса Брандовете и вируса

Тези, които не успеят ясно да (пре)дефинират мястото си в живота на хората, имат мрачно бъдеще

4 апр 2020, 1680 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
БНР закрива четири кореспондентски бюра

Радиото няма да има пунктове в Скопие, Белград, Букурещ и Берлин, остават бюрата в Москва и Брюксел

Още от Капитал
Жилищният пазар е в ступор

Плановете за покупка на дом масово се отлагат. Банките леко затягат кредитирането. Строителството зависи от банките

Къде изчезна златото

Затварянето на ключови рафинерии и липсата на транспорт почти блокират пазара на физическия благороден метал

Глобалната рецесия изглежда неизбежна

Коронавирусът инфектира както търсенето, така и предлагането по света

(Не)платени пътища

Тол системата работи официално вече от месец, на практика - не съвсем

И това ще мине

Как да се съхраним психически по време на пандемия и изолация

Всички в кухнята

Как да пазаруваме, какво да готвим и откъде да черпим кулинарно вдъхновение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10