Медиите в Словения ще искат пари за онлайн достъп
Пробният период започва на 16 януари и в него ще участват осем основни издатели
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Осем основни издатели в Словения ще започнат да предлагат срещу заплащане съдържанието от новинарските си интернет сайтове, предаде БТА. По този начин страната ще последва Словакия, която въведе тази практика през миналата година. Словашката компания "Пиано медиа" (Piano Media) заяви днес, че пробният период в Словения ще започне на 16 януари с участието на осем основни издатели, сред които най-големият всекидневник "Дело". От потребителите ще бъде поискано да плащат по 4.89 евро.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
9 коментара
че пробният период в Словения ще започне на 16 януари с участието на осем основни издатели, сред които най-големият всекидневник "Дело". От потребителите ще бъде поискано да плащат по 4.89 евро.
.......................................
аз предлагам да ги бием словенците - от утре да стане платен достъпа и не по 4.89 Е а по 10 Е/ден
Това не се ли нарича картелиране? Синхронизирано въвеждане на платен достъп изведнъж от няколко медии?
Чисто картелно споразумение си е.
Въпреки това не вярвам да изтрае. Голямата част от хората, ползващи интернет знаят английски, така че...
"готови да плащат за качествена информация"
какво значи качествена информация хахаха, също хората сме преситени от информация, та остана и да плащаме за нея
Това е картел бе!
Какво е качествена информация в днешно време?
Достъпът да платеното съдържание е факт и тенденцията се засилва.
По-добре зависим от лоялни читатели, отколкото от рекламодатели.
Платеното съдържание гарантира, че издателят ще се стреми към обективност.
мокри сънища... по вестникарски... :)
[quote#7:"nedyalkodonev"]"По-до бре зависим от лоялни читатели, отколкото от рекламодатели.
Платеното съдържание гарантира, че издателят ще се стреми към обективност."[/quote]
Да бе, да! И един ден, когато всички сайтове станат платени, рекламодателите ще изчезнат като класа. :))
Едното никога не е изключвало другото. Хартиените списания са с платено съдържание, пък не съм забелязал липса на реклама. Не само, че я има, ами всички издатели се стремят към продажба на поне 40% от страниците.
Платеното уеб съдържание гарантира единствено, че всеки читател ще има регистрация в сайта. И че показването на рекламата може да се профилира по-точно, защото уеб съдържанието е динамично. Тоест: вместо да въртиш проста ротация на банери, можеш на конкретни групи потребители да показваш конкретни реклами.
Та това е най-старата мечта на рекламистите - да насочат една реклама към определен тип потребител, а друга реклама - към друг.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.