Оливия Жепчински: Дигиталният маркетинг не е прищявка
Дигиталният консултант в Ogilvy Group UK пред "Капитал"
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
"В повечето бръснарници в Южна Африка можеш да платиш за подстрижка чрез мобилния си телефон. Питаш се "наистина ли". Да, в новата дигитална култура няма никакви ограничения - важно е какво има смисъл на конкретния пазар", започва презентацията си Оливия Жепчински. Практиката й като дигитален консултант на Ogilvy за Европа, Африка и Близкия изток я е научилa на много за онлайн маркетинга. Например, че понякога в "на пръв поглед случайни кътчета на света се осъществяват сложни проекти чрез различни дигитални технологии."
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
олд спайс за стсри пенсионери...:)
Архи-глупост - смеска от зелева чорба и прокиснала боза!
Цялото писание на госпожата е чиста проба бла-бла...
Няма ли кой да им обясни на господа рекламистите че:
1. ..."таргет-групите" им на рекламата съвсем не е задължително да са потребители на съответната стока?...
2. ... са омръзнали до смърт на всички с тъпотиите си....
3. ... че отдавна има АВР...
4. ... са крайно нежелани в интернет пространството - заради такива като тях се появяват разни "АСТА" - споразумения!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.