🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Оливия Жепчински: Дигиталният маркетинг не е прищявка

Дигиталният консултант в Ogilvy Group UK пред "Капитал"

Оливия Жепчински    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Визитка: Оливия Жепчински е дигитален констултант за Европа, Африка и Близкия изток в Ogilvy Group UK. Последните седем години е прекарала в офисите на рекламната агенция в Ню Йорк и Лондон. Жепчински гостува в София по повод еднодневния медиен форум Tomorrow is Nearly Obsolete, организиран от българското представителство на агенцията.

"В повечето бръснарници в Южна Африка можеш да платиш за подстрижка чрез мобилния си телефон. Питаш се "наистина ли". Да, в новата дигитална култура няма никакви ограничения - важно е какво има смисъл на конкретния пазар", започва презентацията си Оливия Жепчински. Практиката й като дигитален консултант на Ogilvy за Европа, Африка и Близкия изток я е научилa на много за онлайн маркетинга. Например, че понякога в "на пръв поглед случайни кътчета на света се осъществяват сложни проекти чрез различни дигитални технологии."


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tucker_case avatar :-P
    tucker case

    олд спайс за стсри пенсионери...:)

    Нередност?
  • 3
    the_core avatar :-@
    The Core
    • + 4

    Архи-глупост - смеска от зелева чорба и прокиснала боза!
    Цялото писание на госпожата е чиста проба бла-бла...
    Няма ли кой да им обясни на господа рекламистите че:
    1. ..."таргет-групите" им на рекламата съвсем не е задължително да са потребители на съответната стока?...
    2. ... са омръзнали до смърт на всички с тъпотиите си....
    3. ... че отдавна има АВР...
    4. ... са крайно нежелани в интернет пространството - заради такива като тях се появяват разни "АСТА" - споразумения!


    Нередност?
Нов коментар