С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
11 3 фев 2012, 12:33, 12522 прочитания

Близо 300 хиляди души от България ползват Twitter

Много от българските потребители използват Twitter, само за да четат публикуваното от други

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Над 280 хиляди са българските потребители на социалната мрежа Twitter, показва проучване на френската компания за изследване на социалните медии Semiocast. Само преди година техният брой е бил 130 хиляди. Същевременно обаче, данните сочат, че едва 22% от регистрираните в Twitter използват редовно акаунтите си.

Проучването на Semiocast отчита, че общият брой на Twitter-потребителите към 1 януари 2012 година в света е 383 милиона. Най-голям е броят на юзърите в САЩ – 107.7 милиона (ръст от 28.1%). Изненадващо на второ място се подрежда Бразилия със 33.3 милиона акаунта, която изпреварва Япония – 29.9 милиона.


Изследването на Semiocast измерва активността на потребителите в Twitter с помощта на собствена методология, която използва геолокация, сравняване на часовите зони, избрания език за публикуване и споделената в профила информация за местоположението. Така например активността на потребителите е замерена в периода 1 септември-30 ноември 2011 година, в който период активните потребители е трябвало да изпратят поне едно съобщение през потребителския си профил.

Според този показател най-активни са потребителите в Холандия – 33% от изследваните акаунти. Средната стойност за света е 27%, а за България този показател е 22%. Semiomatic уточняват, че съществува голям брой потребители, които използват Twitter, само за да четат публикуваното от другите. Ако се измерят и други потребителски действия като смяна на потребителската снимка, добавяне на нови потребители и др., тогава активността на българските юзъри нараства до 44%.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (17 септември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (17 септември)

All Channels Communication Group създаде звено за медиа планиране и купуване Connected; "Нова тв" ще може да купи малкия дял в "Нет инфо" и още

17 сеп 2019, 749 прочитания

Новият играч в медийната реклама Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

13 сеп 2019, 3973 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Телевизионно роене

Идващата цифровизация развива мултиканалните стратегии на каналите

Португалският инвеститор в българско стъкло

До пет години новият собственик на фабриките за бутилки и буркани в Пловдив и София - BA Glass, планира да вложи 400 млн. лв.

Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

Сметка за 600 милиона: обществените поръчки в края на мандата на Фандъкова

Дългосрочните поръчки за сметосъбиране, поддръжка и RDF бяха раздадени преди изборите и оставят следващия кмет с вързани ръце

Ковачки цапа, всички му плащат

Горенето на отпадъци става с разрешението на държавните институции въпреки съмненията за спазване на еконормите

20 въпроса: Ралица Петрова

Режисьорката на "Безбог" завършва сценария към следващия си филм

Изкуството, майна

Нощта на музеите и галериите се завръща в Пловдив (13-15 септември) със силно международно участие